کد خبر : 1616417 | 18 خرداد 1398 ساعت 17:27 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم سرمربی جدید دعوا مرافعه ها را جمع کند

نورافکن: تا روز آخر منتظر استقلال می‌مانم ولی...

مدافع چپ فصل گذشته استقلال می گوید چون مدیران باشگاه در حال مذاکره با سرمربی جدید هستند هنوز به وضعیت او رسیدگی نکرده اند.

نورافکن: تا روز آخر منتظر استقلال می‌مانم ولی...

امید نورافکن در ابتدای فصل گذشته با شارلوا قرارداد امضا کرد اما در نیم فصل دوم به صورت قرضی دوباره به استقلال برگشت و حالا طبق قانون باید برای فصل جدید به این تیم بلژیکی برگردد مگر اینکه باشگاه استقلال با شارلوا به توافق برسد و بتواند قرارداد این بازیکن را دائمی کند.

 

امید نورافکن درباره شایعاتی که در مورد جدایی اش از استقلال به وجود آمده با ورزش سه صحبت کرد که در ادامه آن را می خوانید:

 

تو قرار است در تعطیلات به شارلوا برگردی؟

ببینید من در نیم فصل به صورت قرضی از شارلوا به استقلال آمدم و حالا طبق قانون باید برگردم مگراینکه باشگاه استقلال مذاکره ای با این باشگاه انجام بدهد.

 

این مذاکره انجام شده است؟
نه این اتفاق نیفتاده است و این طبیعی است چون الان مدیران باشگاه استقلال در حال مذاکره و عقد قرارداد با سرمربی جدید هستند و سرشان شلوغ است. من هم دلخوری ندارم ولی به هرحال فقط باشگاه استقلال است که می تواند تکلیف من را روشن کند.

 

با این شرایط به شارلوا برمی گردی؟

ببینید شرایط دست من که نیست. من با شارلوا قرارداد دارم و باید به این تیم برگردم.

 

منتظر استقلال می مانی تا تکلیف تو را روشن کند؟

ببینید من تا روز آخر نقل و انتقالات هم منتظر استقلال می مانم و این طبیعی است ولی موضوع اصلی این است که چیزی دست من نیست. اگر باشگاه استقلال بتواند رضایت من را از شارلوا بگیرد با کمال میل در خدمت این تیم هستم.

 

 

1292296

 

خودت دوست داری در استقلال بمانی یا به شارلوا برگردی؟
صادقانه می گویم، در شارلوا شرایط من به جز بازی کردن بسیار عالی بود. در مورد بازی کردن هم بگویم شرایط اروپا با ایران زمین تا آسمان فرق دارد. با این حال مطمئن هستم برای سال جدید می توانم در شارلوا به ترکیب اصلی برسم.

 

 

یعنی می خواهی بروی؟

من با یک مبلغی با شارلوا قرارداد امضا کرده ام، اگر شرایط استقلال خوب باشد مطمئن باشید از خدایم است در باشگاهی بمانم که در آن رشد کرده ام.

 

 

شنیده شده که تو از اینکه بخش کمی از قراردادت را دریافت کرده ای از مدیران باشگاه دلخور هستی؟
بحث دلخوری نیست ولی شما می دانید که هر بازیکنی که به یک تیم می آید پیش قرارداد دریافت می کند ولی من یک کلمه در این باره حرفی نزدم، قرار شد قراردادم را ماه به ماه دریافت کنم که این اتفاق هم نیفتاد. به هرحال شما می دانید یک فوتبالیست هرچقدر که پولدار باشد هم به قراردادش نیاز دارد. با این حال هیچوقت بحث من با استقلال بحث مالی نیست.

 

 

استراماچونی را می شناسی؟
شناخت زیادی روی ایشان ندارم ولی شاید در ابتدا شفر را هم کسی نمی شناخت ولی او نتایج خوبی گرفت و شرایط تیم را متحول کرد. من فکر می کنم مربی که به استقلال می آید باید بتواند دعوا و مرافعه های تیم را جمع کند تا تیم بتواند هرچه زودتر به روند خوبی برسد.

 

 

ولی استقلال فصل قبل شرایط خوبی برای قهرمانی داشت ولی این اتفاق نیفتاد؟
ببینید واقعا شرایط استقلال شرایط خوبی نیست و سرمربی جدید باید زودتر تمرین ها را شروع کند تا تیم برخلاف دو سه ساله گذشته شرایط خوبی را تجربه کند. ما نیاز داریم بدنسازی کنیم تا فصل را از همان ابتدا خوب شروع کنیم. دیگر نباید استقلال مثل سه سال گذشته روزهای اول فصل را از دست بدهد.

 

 

فکر می کنی چرا شفر نتوانست در نهایت تیم را به موفقیت برساند؟
من جوان تر از آن هستم که بخواهم در مورد آقای شفر صحبت کنم، ایشان مربی بزرگی هستند و بسیار برای تیم زحمت کشیدند.

دیدگاه‌ها