کد خبر : 1616539 | 19 خرداد 1398 ساعت 11:07 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

بیگ زاده: به خسرو نمی خورد زالو صفت باشد

بازیکنان استقلال باید بچه بازی را تمام کنند

استقلال اینروزها علاوه بر مساله توافق با سرمربی جدیدش با یک چالش دیگر نیز مواجه است و آن اختلافات بین برخی از چهره های مطرح است که حالا شکل علنی تری به خود گرفته است.

بازیکنان استقلال باید بچه بازی را تمام کنند

 

به گزارش" ورزش سه" پست های اینستاگرامی و برخی مصاحبه ها و اخباری که در پایان فصل از سوی برخی از بازیکنان مطرح تیم استقلال منتشر و مطرح شد حکایت از اختلافاتی داشت که حالا انگار علنی می شدند.


هاشم بیگ زاده بازیکن سابق استقلال امروز میهمان برنامه "سلام صبح بخیر" در شبکه 3  تلویزیونی بود. او بازیکنی است که با کاپیتان هایی که امروز با هم مشکل دارند همبازی بوده و از آن ها شناخت دارد و  در این برنامه در رابطه با اختلافات پیش آمده بین برخی از بازیکنان گفت:« به نظرم این حرف ها و حرکات بچه بازی است. در دوره ای که خود من بازی می کردم هم این مسایل بود. متاسفانه اتفاقات این شکلی فقط به استقلال ضربه می زند.»


او با تایید اینکه فضای مجازی نیز در پررنگ شدن حواشی نقش دارد گفت:« بله در زمان ما فضای مجازی اینقدر قوی نبود اما رادیو و تلویزیون و روزنامه ها به اندازه کافی تلاش می کردند تا تیم را به حاشیه ببرند. این جور مسایل در زمان های مختلف بوده و هست و خواهد بود اما مشکل این است که فقط باعث ناراحتی هواداران می شود و به استقلال ضربه می زند. امیدوارم این بچه بازی ها تمام شود. فکر کنم این بازیکنان وقتی سال بعد به این حرف هایی که زدند نگاه کنند خودشان خنده شان بگیرد.»


بیگ زاده در ادامه درباره این مساله که شایعاتی در این رابطه شنیده می شود که مهدی رحمتی در استقلال صاحب قدرت است و حتی می تواند در ورود و خروج بازیکنان به تیم نقش ایفا کند گفت:« من نمی دانم واقعا شرایط چگونه است اما فکر می کنم همه چیز بستگی به مربی و مدیریت دارد. اگر مدیریت تیم قوی باشد بازیکن چنین جسارت و جراتی ندارد که با مربی در این رابطه که چه کسی در تیم باشد یا نه صحبت کند. » او افزود:« خسرو، پژمان و مهدی هر سه آدم های خوش اخلاقی هستند و امیدوار هستم که در استقلال بمانند. البته خسرو که خداحافظی کرد. او ده سال در استقلال بود و امیدوارم در دوره بعدی زندگی اش هم موفق باشد.»


او در ادامه هم گفت:« با این حال من فکر نمی کنم که رحمتی در اینکه چه بازیکنی باشد یا نباشد نقش داشته باشد.» بیگ زاده در رابطه با این موضوع که آیا رحمتی بعد از آن پست جنجالی روزه سکوت گرفته است؟ هم گفت:« نمی دانم در سر رحمتی چه می گذرد. شاید به خاطر هواداران سکوت کرده است. بالاخره هرصحبتی اینروزها انجام شود حاشیه به وجود می آید. بازیکن هر مصاحبه ای انجام دهد عواقب مثبت و منفی اش به سوی خودش و تیم باز می گردد. به نظر من هرکسی سکوت کند کمتر ضرر می کند.»


بازیکن سابق استقلال در رابطه با هشتک زالو صفت که بعد از جدال اینستاگرامی خسرو حیدری و مهدی رحمتی در فضای مجازی به وجود آمد هم گفت:« به خسرو که نمی خورد زالو صفت باشد. او پسر خیلی خوب و آرامی است. مهدی رحمتی است دیگر... اما اینکه بگویم منظورشان چیست واقعا نمی دانم. چند گزینه می تواند باشد. شاید جریانی بخواهد همه مشکلات را ببرد به سمت یک بازیکن و تقصیر را گردن او بیاندازد. مسایل خیلی زیاد است و به نظر من بهتر است به آن ها دامن نزنیم.»


او در بخش دیگری از صحبت هایش درباره سرمربیگری استقلال و فرهاد مجیدی هم گفت:« من با آقا فرهاد همبازی بودم و به نظرم اگر امسال او سرمربی استقلال می ماند می توانست نتیجه بگیرد. فکر می کنم سرمربی داخلی در این مقطع و امسال می توانست عملکرد بهتری داشته باشد. خود آقای قلعه نویی هم جزو گزینه ها بود. من دوست داشتم آقا فرهاد سرمربی استقلال می ماند.»


بیگ زاده در این رابطه که مجیدی تجربه کمی در مربیگری دارد گفت:« او تا قبل از استقلال تجربه مربیگری زیادی نداشت و یکدفعه کارکردن در تیم بزرگ هم واقعا سخت است اما در این مدت که سرمربی تیم بود رابطه خوبی با بازیکنان داشت و بازیکنان خوبی را هم برای فصل بعد در نظر گرفته بود.»


مدافع سابق تیم ملی و تیم های استقلال و سپاهان در پایان هم خاطره ای از امیرقلعه نویی نقل کرده و گفت:« من با امیرخان چند سال در تیم ملی ، سپاهان و استقلال کار کردم. ما با استقلال یک بازی با نفت تهران داشتیم که دیگر اثری از این تیم وجود ندارد! و در حالی که در کورس قهرمانی بودیم آن بازی را یک بر صفر باختیم. فردای بازی وقتی برای تمرین ریکاوری آمدیم امیرخان من را صدا کرد و گفت روی صحنه گل چکار کردی؟ تقصیر تو شد که سانتر کردند و گل خوردیم. من گفتم گل اول یا دوم؟ امیرخان زد توی سر خودش و تمرین را تعطیل کرد. گفت ببین ما با چه کسانی می خواهیم قهرمان شویم؟»

دیدگاه‌ها