کد خبر : 1616609 | 19 خرداد 1398 ساعت 15:07 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

یاغی فرانسوی سر به راه نمی شود

اولتیماتوم جدید بارسا به دمبله و تهدید به اخراج

عثمان دمبله برای مدیران بارسلونا تبدیل به یک سردرد مزمن شده است و به نظر راهی برای رهایی از این کابوس هم پیدا نمی شود.

اولتیماتوم جدید بارسا به دمبله و تهدید به اخراج

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، آبان ماه سال گذشته بود که عثمان دمبله در یکی از جلسات تمرینی بارسلونا بدون هیچ دلیل موجهی غیبت کرد. یک ساعت و نیم طول کشید تا مسئولان بارسا با وی تماس بگیرند و دلیل غیبت او را جویا شوند. فردای آن روز دمبله اجازه تمرین را پیدا نکرد و سپس از ترکیب بارسا برابر بتیس نیز خارج شد. آبی و اناری ها بدون او 3-4 مغلوب بتیس شدند.

 

 

1411875

 

 

او دلیل غیبتش را ابتدا بیماری عنوان کرد ولی بعد مشخص شد که دلیل اصلی غیبت، بیماری نبوده است. در واقع دمبله با دعوت از دوستانش تا صبح به بازی با پلی استیشن مشغول بوده و سپس فراموش می کند تا زنگ آلارم گوشی خود را فعال کند. او ساعت 11.30 صبح با تماس کارلس ناواس، سرپرست بارسا از خواب بیدار می شود و در آن حالت ترجیح می دهد بیماری را دلیل غیبت خود عنوان کند.

کمی بعد فاش شد که غیبت های او و تاخیرش در حضور در تمرینات، یک اتفاق تازه نبوده است. سران بارسا ابتدا قصد اخراج موقت دمبله را داشتند ولی با وساطت والورده، همه چیز ختم به خیر شد.

در حالی که به نظر می رسید هشدار ها موثر واقع شده اند اما ماه بعد، دمبله با دو ساعت تاخیر در تمرین بارسا حاضر شد.

قرار بود همه بازیکنان ساعت یازده صبح در کمپ سنت خوان دسپی حاضر باشند ولی دمبله ساعت یک به تمرین آمد و در رختکن از والورده و هم تیمی هایش عذرخواهی کرد. او دلیل غیبتش را خواب ماندن عنوان کرد! دمبله سپس به دستور والورده به صورت انفرادی مشغول تمرین شد.

 

 

1403345

 

 

هشدار سران بارسا به دمبله باعث شد تا او خود را با تیم هماهنگ کند و اینگونه به نظر می رسید که بی انضباطی جدید از او سر نزده اما به نقل از منابع موثق، نه تنها اینچنین نبوده، بلکه دمبله بارها بی انضباطی هایی کوچک و بزرگ را تکرار کرده است.

ستاره فرانسوی که فصل گذشته بازهم درگیر مصدومیت های متوالی بود، به همین بهانه در جلسات فیزیوتراپی و نیز ریکاوری غیبت می کرد یا با تاخیر حاضر می شد. بهانه او این بود که با فیزیوتراپ اختصاصی خود کار می کند اما در هفته منتهی به فینال کوپا دل ری برابر والنسیا و در حالی که ارنستو والورده، سرمربی بارسا همه بازیکنان حتی مصدومان را به جلسه تاکتیکی دعوت کرده بود، دمبله علی رغم تاکید سرمربی، با ساعتی تاخیر حاضر می شود.

او که به دلیل مصدومیت، فینال را از دست داده بود، بازهم کار زیر نظر  فیزیوتراپ اختصاصی را بهانه می کند اما این بار با اولتیماتومی جدید از سوی باشگاه مواجه می شود.

 

 

1353322

 

 

سران بارسا به ایجنت دمبله اطلاع داده اند که دیگر قصد چشم بستن روی بی انضباطی های این بازیکن را ندارند و با تکرار این قضیه، او در فهرست فروش تابستانی قرار خواهد گرفت.

در بارسلونا بر این اعتقادند که هرچند توانایی های فنی دمبله غیرقابل انکار است ولی زندگی شخصی پرحاشیه و بی انضباطی های مکرر او دیگر غیر قابل تحمل شده است. آنها قصد جذب دو مهاجم در تابستان را دارند و شاید جذب دو مهاجم، بی ارتباط با قرار گرفتن دمبله در لیست سیاه نباشد.

ستاره ای که قرار بود جانشین نیمار باشد و برای جذبش 105+40 میلیون یورو هزینه شده؛ اما حالا در آستانه اخراج قرار دارد.

 

 

1396244

 

دیدگاه‌ها