کد خبر : 1616628 | 19 خرداد 1398 ساعت 16:48 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

پاری سن ژرمن، مقصد بعدی هدف اول بارسا

در حالی که تصور می شد بارسا شانس اول جذب آنتوان گریزمان باشد، این بازیکن احتمالا راهی پی اس جی خواهد شد.

پاری سن ژرمن، مقصد بعدی هدف اول بارسا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از دیاریو اسپورت، آنتوان گریزمان چندی پیش در یک پیام ویدیویی فاش ساخت که تابستان از اتلتیکو جدا خواهد شد. او سال گذشته نیز قصد داشت راهی بارسا شود ولی در نهایت ترجیح داد قراردادش را با اتلتیکو تمدید کند؛ هرچند که خیلی زود فاش شد، بند فسخ او در اول جولای 2019 از 200 به 120 میلیون یورو کاهش خواهد یافت که از آن به عنوان چراغ سبزی از سوی اتلتیکو برای جدایی ستاره فرانسوی تعبیر شد.

در واقع اگر اتلتیکو قصد حفظ گریزمان را داشت، بند فسخ 200 میلیونی او را کاهش نمی داد. پس از ناکامی اتلتیکو در فصل گذشته، مطابق انتظار، گریزمان تصمیم به جدایی گرفت ولی فعلا مقصد بعدی خود را اعلام نکرده است.

 

 

1409839

 

 

منابع نزدیک به گریزمان ادعا می کردند که این بازیکن به بارسا خواهد پیوست ولی اکنون مشخص شده است که او چند روز پیش با ناصر الخلیفی، مدیر پی اس جی مذاکراتی داشته و با وی پیش قرارداد هم امضا کرده است.

پی اس جی منتظر اول جولای است تا با پرداخت رقم 120 میلیون یورو این بازیکن را به خدمت گرفته و جانشین ادینسون کاوانی کند. به نظر پس از مخالفت ستاره های بزرگ بارسا همچون مسی و سوارز با جذب گریزمان، ستاره فرانسوی مقصد خود را تغییر داده است.

 

گریزمان شب گذشته در مصاحبه با تله فوت و در پاسخ به سوالی در مورد آینده اش گفته بود:« می دانم فصل بعد کجا بازی خواهم کرد و اینکه چه فداکاری هایی باید برای این کار انجام دهم. فعلا باید کمی بیشتر صبر کنم ولی خیلی زود همه چیز مشخص خواهد شد.»

دیدگاه‌ها