کد خبر : 1616656 | 19 خرداد 1398 ساعت 19:10 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

دو نائب قهرمانی با قلعه نویی دارم؛

بختیار: تا قهرمانی با سپاهان بی خیال نمی شوم

بختیار رحمانی هافبک تیم فوتبال سپاهان می گوید دو عنوان نائب قهرمانی با امیرقلعه نویی در تیم های ذوب آهن و سپاهان به دست آورده و در فصل پیش رو هم او و هم سپاهان فقط به قهرمانی فکر می کنند.

بختیار: تا قهرمانی با سپاهان بی خیال نمی شوم

بختیار رحمانی هافبک تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با "ورزش سه" در مورد عملکردی که این تیم در لیگ هجدهم داشت و همینطور رسیدن به نیمه نهایی جام حذفی گفت: اولا خدا را شکر می کنم به خاطر نتایجی که کسب کردیم. به همرا امیر خان دو سال است دوم می شویم ولی حقمان کمتر از قهرمانی نبود. سال گذشته با ذوب آهن اختلافمان با پرسپولیس زیاد بود ولی امسال دیگر اینگونه نبود، متاسفانه قهرمان نشدیم و دو سال است پشت سر هم دوم می شویم و امسال به امید خدا قهرمانی به دست می آوریم. 


او ادامه داد: امسال سال خوبی و البته سختی بود. تیم سال قبل چهاردهم شده بود. البته که سپاهان باشگاه بزرگی است ولی مسائلی پیش آمد که باعث نتایج بد سال گذشته شد. با این حال امسال با کمک کادر فنی، هواداران و مدیران باشگاه دوم شدیم و فکر می کنم سال خیلی خوبی بود.

 

بختیار رحمانی در واکنش به این سوال که بار دیگر سپاهان به آسیا بازگشته، بیان کرد: واقعا خیلی لذت می برم در تیمی بازی کنم که درلیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. این موضوع می تواند به کیفیت فنی فوتبالیست ها اضافه کند و برای باشگاه هم بسیار مهم است. چند سالی که در جام باشگاه ها بازی کردم لذت بردم و امیدوارم امسال با سپاهان نتایج بهتری بگیریم. 

 

از بختیار رحمانی در این رابطه پرسیدیم که آیا قصد باقی ماندن در سپاهان را دارد که او پاسخ داد: من که با سپاهان یک سال دیگر قرارداد دارم و فکری هم برای جدایی ندارم. دو سال با امیرخان دوم شدم و امسال امیدوارم قهرمان شویم و تا قهرمان نشویم بی خیال نمی شوم. امسال انگیزه های خیلی زیادی دارم و با تمام انرژی ام برای بازگشت به تیم ملی هم تلاش می کنم و آماده این چالش بزرگ هستم.

 

1411924

 

هافبک تیم فوتبال سپاهان در واکنش به این سوال که چه چاره ای باید اندیشید که شاهد اتفاقات تلخ لیگ هجدهم و به خصوص مصاف های سپاهان و پرسپولیس دیگر نباشیم. رحمانی تاکید کرد: متاسفانه این داستان ها اصلا قشنگ نیست. خب دو تیم پرسپولیس و سپاهان طرفداران زیادی دارند. خدایی ناکرده این اتفاقات اگر ادامه دار باشد ممکن است یکی دوباره کور شود یا جانش را از دست بدهد. هیچ چیزی ارزش جان انسان را ندارد. چه ما ببریم و چه آنها ببرند، ارزش جان آدم ها را ندارد. از لحاظ فوتبالی هم پرسپولیس چند سال است که خوب نتیجه می گیرد و شرایط خوبی دارد. مثل ما تیم خوبی بودند و امیدوارم امسال دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم. 

 

سپاهان شروع خوبی در فصل نقل و انتقالات داشته است. بختیار در پاسخ به این سوال گفت: خب این خیلی خوب است. بازیکنی مثل سید (سیدمحمدرضا حسینی) برای هر تیمی نعمت است. من خودم علاقه زیادی به فوتبالش دارم و خدا را شکر می کنم که به تیم آمد و به او و بچه های دیگر هم خوشامد می گویم.


 
بختیار رحمانی در واکنش به این سوال که آیا در لیگ هجدهم از شرایطت در تیم رضایت داشتی، توضیح داد و گفت: اولا اینکه امسال فصل سختی برای من بود؛ ولی خدا را شکر در بازی هایی که شرکت کردم، نتایج خوبی گرفتیم و هر چه در توانم بود برای تیم گذاشتم. در بازی هایی هم که نبودم تابع دستور امیرخان بودم. از اول فصل که به من پیشنهاد حضور در سپاهان شد، خیلی خوشحال بودم. البته قبلا هم پیشنهاداتی داشتم ولی قسمت بود با امیرخان به سپاهان برسم. خدا را شکر چه من در ترکیب بوده ام چه نبودم، تیم نتایج خوبی می گرفت. 


هافبک تیم فوتبال سپاهان حرف هایش را ادامه داد و گفت: همیشه گفته ام شاید کار کردن با امیرقلعه نویی سخت باشد ولی این سختی به این خاطر است که بالاترین کارایی یک فوتبالیست را می خواهد و پتانسیل صد در صد یک بازیکن را می خواهد. همیشه این چند سال با امیرقعه نویی این چالش برای من جذاب بوده؛ همیشه به تصمیم های امیرقلعه نویی احترام گذاشته ام و امیدوارم علیرغم اینکه سال سختی را سپری کردم، بتوانم در سال جدید بیشتر به تیم کمک کنم. سالی که گذشت هم با وجود تمرین کردم و تمام توانم را برای تیم گذاشتم و امیدوارم امسال خیر باشد و بتوانم کمک بیشتری کنم.
رحمانی حرف هایش را اینگونه خاتمه داد: چیز خاصی که نمی توانم بگویم ولی باید تشکر کنم از کادر فنی بسیار خوب تیم و امیرخان در راس این کادر. مدیران و هواداران و کارکنان خیلی کمک کردند به تیم و امیدوارم در فصل جدید هم همینطور باشد. به بچه ها تبریک می گویم و امیدارم امسال بتوانیم قهرمان بشویم.

عکس: علی خدایی

دیدگاه‌ها