کد خبر : 1616694 | 20 خرداد 1398 ساعت 00:23 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

تماس با بازیکنان بر خلاف نظر برانکوست

حرف‌های مهم نبی درباره وضعیت پرسپولیس و برانکو

عضو هیئت مدیره پرسپولیس اعلام کرد که بر اساس مصوبه گزینه اول و‌ آخر آن‌ها برانکو‌ است.

حرف‌های مهم نبی درباره وضعیت پرسپولیس و برانکو

مهدی محمد نبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش سه در پاسخ به این سوال  این که با توجه به بدهی یک میلیون یورویی باشگاه پرسپولیس به برانکو گفته می‌شود این مربی فصل آینده در پرسپولیس نخواهد بود، است: اولا ارقام مندرج در قرارداد محرمانه میباشد و ضرورتی بر رسانه ای شدن این قبیل موضوعات از وظائف ذاتی مانیست وثانیا طبق مصوبه 40 روز پیش هیئت مدیره برانکو سرمربی پرسپولیس بوده و خواهد بود. از برانکو برنامه بلند مدت خواسته‌ایم و به او گفته‌ایم که این برنامه را به مدیرعامل ارائه دهد.


اگرچه باشگاه در خصوص  منصرف کردن برانکو ازتصمیمش و تاکید برادامه همکاری با پرسپولیس براساس قراردادی که با باشکاه دارد به لحاظ محتوی حقوقی  از اعتبار  و جایگاه قانونی برخوردار است و هیات مدیره واقف به رفتار حرفه ای از این دست موضوعات در  گذشته نیز بوده و تجربه لازم را بکار خواهد گرفت .


وی ادامه داد: روز گذشته و امروز جلسات متعدد و مفیدی برای تامین منابع مالی داشتیم تا بتوانیم مطالبات برانکو را پرداخت کنیم. نتیجه این جلسات قطعا منتهی به پرداخت مطالبات برانکو تا موعد مقررخواهد شد.
نبی در واکنش به این موضوع که گفته شده از داخل باشگاه پرسپولیس با بازیکنان این تیم تماس گرفته و اعلام شده در لیست برانکو نیستند، خاطر نشان کرد: بعد از آخرین بازی پرسپولیس در لیگ در دفتر باشگاه اعضای هیئت مدیره با برانکو جلسه‌ای برگزار کردند و ایشان گفتند تمام بازیکنان پرسپولیس در لیست فصل آینده حضور دارند، مگر آنهایی که از باشگاه‌های خارجی پیشنهاد مناسب داشته باشند. قطعا باشگاه جلوی رشد بازیکنانی که پیشنهادهای خوبی از خارج از کشور داشته باشند را نخواهد گرفت.

 

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس افزود: اگر فردی بدون اختیار و ماموریت از باشگاه پرسپولیس با بازیکنان تماس گرفته و چنین چیزی گفته نظر شخصی‌اش را اعلام کرده و این موضوع قطعاً مخالف نظر هیئت مدیره و برانکو است.

 

وی درباره این که اعلام شده رغبتی به عنوان مسئول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس انتخاب شده است، گفت: رغبتی به نمایندگی از هیئت مدیره برای نظارت بر نقل و انتقالات ماموریت یافته و عرب نیز به عنوان مدیرعامل اختیار لازم را در این خصوص دارد.

 

نبی درباره شایعه تماس با برخی از مربیان برای جایگزینی برانکو، به ورزش سه گفت: این موضوع کذب است و مورد تایید هیئت مدیره نیست. گزینه ما براساس مصوبه هیئت مدیره فقط و فقط برانکو است .

دیدگاه‌ها