کد خبر : 1616726 | 20 خرداد 1398 ساعت 10:52 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

سه ستاره‌ای که به ایران نمی آیند

در ابتدای فصل گذشته بود که بازگشت مسعود شجاعی و اشکان دژاگه به تیم تراکتورسازی تعجب خیلی ها بر انگیخت.

 

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و با آغاز فصل نقل و انتقالات بازگشت سه ستاره دیگر به فوتبال ایران مطرح شده است. رضا قوچان نژاد، مهدی طارمی و کاوه رضایی. آیا این سه بازیکن به تیم های ایرانی باز می گردند؟

 

1-رضا قوچان نژاد

 

رضا قوچان نژاد، در سفر اخیری که به تهران داشت به صراحت و در مصاحبه با رسانه های گروهی اعلام کرد که قصد بازگشت به فوتبال ایران و بازی در تیم های لیگ برتری را ندارد. او گفت با همه احترامی که برای تیم های داخلی قایل هستم باید به صراحت اذعان کنم در حال حاضر برنامه ای برای بازی در تیم های لیگ برتری ایران ندارم. از همه مهمتر رضا قوچان نژاد بازیکن تیم آپوئل قبرس است و این باشگاه برای آینده او تصمیم می گیرد. حضور او در تیم استرالیایی هم با هماهنگی باشگاه آپوئل بوده است. رضا قوچان نژاد شخصا تمایل دارد دوباره از سوی تیم قبرسی مجوز بازی در یک تیم خارجی را به دست بیاورد. او می گوید دوست دارم موفقیت خود در فوتبال هلند و در فصلی که 21 گل به ثمر رساندم را تکرار کنم.

 

1385782

 

2-کاوه رضایی

 

اگر چه کاوه رضایی فصل خوبی را در بروژ سپری نکرد اما این بدین معنی نیست که باید منتظر بازگشت وی به تیم های لیگ برتری باشیم. به این خاطر که باشگاه بروژ برای جذب او نزدیک به 6 میلیون یورو هزینه کرد که این نقل و انتقال و خرید از تیم شارلوا سر و صدای زیادی به راه انداخت و بحث بر انگیز بود. باشگاه فعلی کاوه اگر نخواهد از او استفاده کند حتما مهاجم ایرانی را به طور قرضی به تیم دیگری انتقال خواهد داد تا از ترانسفر این بازیکن بخشی از پولی که برای خرید او هزینه کرده بود را به دست بیاورد. از سویی کاوه دلیل روزهای بدی که در تیم بروژ سپری کرد را مصدومیت می داند و معتقد است می تواند فصل آینده روزهای خوب خود در شارلوا را تکرار کند. به همین خاطر دلیل قانع کننده ای برای بازگشت به تیم های لیگ برتری ندارد.

 

1408089

 

 

3-مهدی طارمی

 

مهدی طارمی اگر چه از تیم الغرافه جدا شده است اما برنامه ای برای بازگشت به تیم پرسپولیس ندارد و این را بازگشت به عقب می داند. مدیر برنامه او در تلاش است مقدمات حضور مهدی طارمی را در یکی از تیم های اروپایی فراهم کند و با یکی از باشگاه های انگلیسی صحبت داشته است. از سویی مهدی طارمی به خوبی می داند باشگاه پرسپولیس در حال حاضر برای تامین دستمزد برانکو هم به مشکل برخورده است و طبیعتا نمی تواند از نظر مالی مهدی طارمی را راضی کند. مهدی طارمی که در بازی با سوریه هت تریک کرد در بهترین شرایط فنی بسر می برد و به خوبی می داند اکنون بهترین موقعیت برای بازی در یکی از تیم های اروپایی است.

 

دیدگاه‌ها