کد خبر : 1616755 | 20 خرداد 1398 ساعت 11:36 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره وستهام در رادار رقیب ذوب آهن

حریف عربستانی ذوب آهن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا 2019، در پی شکار ستاره وستهام انگلیس برای فصل آتی است.

ستاره وستهام در رادار رقیب ذوب آهن

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه الاتحاد برخلاف نتایج ناامیدکننده در رقابت های داخلی عربستان، توانست به عنوان یکی از چهار سهمیه سعودی ها در مرحله گروهی لیگ قهرمانان جواز صعود به مرحله حذفی را بگیرد تا در این مرحله رقیب تنها نماینده ایران یعنی ذوب آهن اصفهان لقب بگیرد.


در شرایطی که الاتحادی ها در تلاش هستند تا برای فصل آتی عربستان و بازی های آسیایی تیمی قدرتمندتر روانه میدان کنند روزنامه سان انگلیس از تحرک گسترده این باشگاه سعودی برای جذب ستاره 29 ساله انگلیسی ها که فصل را با وستهام به پایان برد، پرده برداشت.


به نوشته سان، میشل آنتونیو هافبک مدافع وستهام که بازیکن باشگاه کریستال پالاس است و به صورت قرضی برای وستهامی ها بازی می کند به عنوان هدف نخست باشگاه الاتحاد نامش بر سر زبان ها افتاده و نماینده های این باشگاه سعودی در لندن مشغول رایزنی و مذاکره با این بازیکن و باشگاه های او هستند تا آنتونیو را مسافر جده کنند.


میشل آنتونیو 29 ساله با قابلیت بازی در پست های راست و چپ سابقه بازی برای ردینگ، ناتینگهام فارست، شفیلدونزدی و ساوتهمپتون را در کارنامه دارد و بعد از این که یک فصل در کریستال پالاس نیمکت نشین شد به صورت قرضی سر از وستهام درآورد تا نقشی کلیدی در جمع شاگردان مانوئل پلگرینی پیدا کند.

دیدگاه‌ها