کد خبر : 1616859 | 20 خرداد 1398 ساعت 19:00 | 806 بازدید | 0 دیدگاه

خروجی جلسه امروز در آبادان

عیسی زاده ماند، نفت به دنبال مربی

امروز و بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه صنعت نفت آبادان مدیرعامل این تیم در سمتش ابقا شد و حتی گفته می شود که مذاکرات نیز با یک مربی پرتغالی آغاز شده است.

عیسی زاده ماند، نفت به دنبال مربی

به گزارش" ورزش سه"، سرانجام هیات مدیره صنعت نفت تکلیف مدیریت این باشگاه را در فصل آینده مشخص کرده و علی عیسی زاده نیز به کارش در این باشگاه ادامه خواهد داد. این جلسه که امروز سه ساعت به طول انجامید در نهایت با این خروجی همراه بود که مدیرعامل این باشگاه دو سال دیگر در این سمت باقی بماند. موضوع دیگر این جلسه این بود که عیسی زاده که تاهفته آینده سرمربی تیم صنعت نفت آبادان را معرفی کند.


از آبادان اما خبر می رسد که مسئولان باشگاه صنعت نفت کار برای جذب سرمربی جدید این تیم را آغاز کرده اند و حتی صحبت از یک مربی پرتغالی است. این خبر امروز از سوی کانال های مربوط به این باشگاه اعلام شد که گزینه اصلی این تیم در حال حاضر یک مربی اهل کشور پرتغال است و این در حالی است که فصل گذشته نیز پائولو سرجیوی پرتغالی هدایت این تیم را به عهده داشت. البته در روزهای گذشته صحبت از گزینه های ایرانی هم بود و از مجید جلالی به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه های طلایی های آبادان نام برده می شد. عبدالله ویسی نیز دیگر مربی است که گفته می شود نامش در بین نامزدهای رسیدن به نیمکت نفت آبادان وجود دارد.

دیدگاه‌ها