کد خبر : 1616861 | 20 خرداد 1398 ساعت 19:05 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید بالاخره از شر گرت بیل خلاص شد؟

طبق ادعای کالچومرکاتو، به نظر می رسد منچستریونایتد و رئال مادرید بر سر انتقال گرت بیل در حال رسیدن به توافق هستند.

رئال مادرید بالاخره از شر گرت بیل خلاص شد؟

به گزارش "ورزش سه"، اخبار حاکی از آن است که رئال مادرید می خواهد از شر ستاره ولزی و 29 ساله خود خلاص شود تا بتواند درآمد حاصل از فروش گرت بیل خود را صرف خرید بازیکنان جدید کند زیرا فلورنتینو پرز برای رسیدن به این هدف و بازسازی ترکیب زیر نظر زین الدین زیدان نیاز به بودجه دارد و در این مسیر چاره ای جز فروش برخی بازیکنان از جمله گرت بیل پیش پای مدیریت باشگاه اسپانیایی نیست.

 

اینتر با دستور آنتونیو کونته برای جذب گرت بیل به شکل قرضی با مدیران باسگاه رئال مادرید ارتباط برقرار کرد اما مشکل حقوق بالای ستاره ولزی بود و این انتقال خیلی زود منتفی شد.

 

1405489

 

منچستریونایتد نیز اگرچه خواهان جذب گرت بیل است، اما تمایلی به پرداخت 75 میلیون یورو برای انتقال دائمی او ندارد و تنها یک راه حل برای حضور ستاره ولزی در اولدترافورد وجود دارد؛ منچستریونایتد آماده است حقوق هفتگی 480 هزار پوندی گرت بیل را برای 2 سال پرداخت کرده و مبلغ 10 میلیون یورو نیز برای انتقال قرضی به رئال مادرید پرداخت کند.

 

اینگونه رئال مادرید حداقل دیگر لازم نیست حقوق نجومی بازیکنی را پرداخت کند که زیدان علاقه ای به حفظ او ندارد و از سوی دیگر منچستریونایتد نیز رقم نقد هنگفتی را برای جذب گرت بیل نخواهد داد و طرفین هر دو به نوعی به هدف خود خواهند رسید.

دیدگاه‌ها