کد خبر : 1616879 | 20 خرداد 1398 ساعت 20:40 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

انقلاب یوونتوس به خاطر جذب پل پوگبا

یوونتوس حاضر به فروش 5 بازیکن خود برای خرید پل پوگبا در تابستان امسال شده است.

انقلاب یوونتوس به خاطر جذب پل پوگبا


به گزارش "ورزش سه"، بیانکونری در فصلی که گذشت یک بار دیگر در فتح لیگ قهرمانان ناکام ماند و حالا امسال مدیران این باشگاه در صدد جذب ستاره های بزرگ برای رسیدن به این رویا بعد از 24 سال خواهند بود. در حال حاضر پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد تبدیل به هدف اول یوونتوس در تابستان شده و مدیران این باشگاه قصد دارند برای جذب او دست به قمار بزرگی بزنند.

 

طبق ادعای توتو اسپورت، 5 بازیکن بیانکونری به نام های خوان کوادرادو، ژائو کانسلو، داگلاس کاستا، ماریو مانژوکیچ و ماتیاس پرین در فهرست فروش یوونتوس قرار گرفته اند تا از این مسیر منابع مالی جذب پوگبا تامین شود.

 

1410768

 

ممکن است از این بین بازیکنانی چون داگلاس کاستا و ماریو مانژوکیچ به عنوان بخشی از قرارداد پل پوگبا راهی اولدترافورد شوند. به جز یوونتوس، رئال مادرید نیز خواهان انتقال پل پوگباست و زین الدین زیدان علاقه زیادی به کار کردن با هموطن خود در برنابئو دارد.

 

اما مشکل بزرگ هر دو باشگاه این است که شیاطین سرخ حداقل 150 میلیون یورو برای فروش پل پوگبا می خواهند و این رقم هنگفت، شرایط را برای جذب این بازیکن دشوار ساخته است اما هم رئال مادرید و هم یوونتوس قصد دارند در هفته های آتی با فروش تعدادی از بازیکنان خود، شرایط انتقال پوگبا به تیم خود را فراهم کنند.

دیدگاه‌ها