کد خبر : 1616902 | 20 خرداد 1398 ساعت 23:23 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس ناموفق در جذب فهرست ایوانکوویچ؛

لیست برانکو آویزان به دیوار کمیته نقل و انتقالات

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس فهرست ۵ نفره ای را به صورت شفاهی در جلسه آخر به مدیران باشگاه پرسپولیس تسلیم کرده است.

لیست برانکو آویزان به دیوار کمیته نقل و انتقالات

به گزارش ورزش سه، این فهرست ۵ نفره شامل بازیکنانی است که باشگاه پرسپولیس فعلا موفق به جذب هیچ یک از آن ها نشده و جالب این که در دسترس ترین آن ها، محمد بلبلی نیز با استقلال قرارداد رسمی امضا کرده است.

 

فهرست پنج نفره برانکو شامل نفرات ذیل بوده است: محمدرضا حسینی (ذوب آهن)، مهدی طارمی (الغرافه)، محمد بلبلی (سپیدرود)، حسین مهربان (پدیده) و علی نعمتی (پدیده).

 

این فهرست در شرایطی آرام آرام به رسانه ها راه پیدا کرده که مسئله اول باشگاه پرسپولیس در حال حاضر جذب منابع مالی برای جور کردن بدهی سنگین این باشگاه به برانکو ایوانکوویچ است. اما از بازیکنان فعلی سیدمحمدرضا حسینی به سپاهان پیوسته و بلبلی با استقلال قرارداد امضا کرده است. همچنین علی نعمتی یک سال دیگر با پدیده قرارداد دارد و حسین مهربان نیز بازیکن آزاد نیست. در عین مهدی طارمی هم فعلا تمایلی به حضور در پرسپولیس نشان نداده و باوجود علاقه قلبی به حضور در تیم سرخپوش، قصد دارد فوتبالش را در اروپا ادامه دهد و تنها در شرایطی به پرسپولیس می‌آید که در بازار نقل و انتقالات تابستانی تیم مورد علاقه اش را پیدا نکند.

 

مهدی با درخشش در بازی های ملی و فصل نسبتا خوبی که در قطر پشت سر گذاشت، همچنان از دو تیم قطری نیز پیشنهادات مالی خوبی دارد و شاید باتوجه به قیمت ارز و شرایط قراردادی منطقی هم نباشد که او را دوباره در پرسپولیس ببینیم، مگر این که او دوباره بخواهد به نحوی فوتبال خود را در ایران ادامه دهد.

 

فهرستی که برانکو به باشگاه پرسپولیس داده باتوجه به این که سه بازیکن آن در دسترس نیستند و دو بازیکن باقی مانده (پدیده ای ها) نیز با باشگاه خود قرارداد دارند، فعلا در مرحله صفر باقی مانده است و باشگاه پرسپولیس در صورتی می‌تواند مهربان و نعمتی را به جمع خود اضافه کند که پول رضایت نامه آن ها را پرداخت کند که البته باشگاه پدیده نیز باتوجه به این که امسال قصد حفظ نفرات خود را دارد، بعید است اجازه جدایی به آن ها بدهد.

 

مذاکرات پرسپولیسی ها با باشگاه پدیده آغاز شده و شاید آن ها بتوانند اقدام به خریداری این دو بازیکن مدنظر برانکو کنند. نکته جالب این که پرسپولیسی ها به دنبال فهرست جایگزین برانکو نیز هستند اما سرمربی کروات سرخپوشان که فعلا در انتظار وفای به عهد مدیران باشگاه است، به این پرسش مدیران پرسپولیس پاسخی نداده است.

دیدگاه‌ها