کد خبر : 1616906 | 21 خرداد 1398 ساعت 00:34 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

مقصد استقلال یا اروپا؛

سیاوش یزدانی از سپاهان جدا شد

سیاوش یزدانی مدافع فصل گذشته سپاهان در پی عدم توافق برای تمدید قرارداد از طلایی پوشان اصفهانی جدا خواهد شد.

سیاوش یزدانی از سپاهان جدا شد

به گزارش ورزش سه، سیاوش یزدانی که فصل پیش با ارائه نمایش های خوب به یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر تبدیل شد پیشنهاد سپاهان را برای تمدید قرارداد نپذیرفته و این باشگاه قصد دارد به سرعت با استخدام یه مدافع طراز اول جای خالی او را پرکند.

 

یزدانی که صحبت هایی در مورد حضورش در استقلال شنیده می شود اولویت خود را به حضور در فوتبال اروپا گذاشته است. ظاهراً او برای تمدید قرارداد با سپاهان شرطی داشته، لغو قرارداد در صورت دریافت پیشنهاد خارجی بوده که مورد پذیرش سپاهانی ها قرار نگرفته است. با این اوصاف یزدانی را باید یکی از جدا شده های مهم  سپاهان در  نقل و انتقالات بدانیم، تیمی که تا به امروز بازیکنان خوبی برای حضور در لیگ نوزدهم جذب کرده است.

 

یزدانی که به دلیل دو بازی برابر پرسپولیس در لیگ و حذفی تبدیل به یکی از سوژه های حاشیه ای رسانه ها شد مورد توجه باشگاه استقلال هم بوده اما این بازیکن اعلام کرده فعلا اولویتش حضور در فوتبال اروپا است و باید دید در نهایت چه اتفاقی بین این بازیکن و باشگاه استقلال رخ خواهد داد.

 

باشگاه استقلال که قصد دارد در فصل نقل و انتقالات یک مدافع بر حسب نیاز به خدمت بگیرد روی جذب یزدانی حساب کرده است ولی این بازیکن اولویت خود را حضور در فوتبال اروپا گذاشته است.

 

یزدانی سابقه حضور در باشگاه پیکان را دارد با بازی های خوب در قلب دفاعی سپاهان به یکی از بازیکنان مهم فصل نقل و انتقالات تبدیل شده است و باید دید سرنوشت او در کجا رقم خواهد خورد، مثل میلاد محمدی به اروپا می رود یا پیراهن آبی را برتن می کند.

دیدگاه‌ها