کد خبر : 1616930 | 21 خرداد 1398 ساعت 09:24 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

بیرانوند: قانون بگوید کنار بروم حتما این کار را می‌کنم

دبیر فدراسیون وزنه‌برداری گفت: اگر وزارت ورزش صلاح بداند حتما کنار خواهم رفت و در این خصوص هیچ مشکلی وجود ندارد.

بیرانوند: قانون بگوید کنار بروم حتما این کار را می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، محسن بیرانوند در گفت‌و‌گو با تسنیم در مورد قهرمانی تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی فیجی اظهار داشت: خدا را از این بابت شکر می‌کنیم. می‌دانستیم قهرمانی در انتظار این تیم است. البته یکی دو عضو ما می‌توانستند رکوردهای بهتری بزنند، همه توانشان را هم گذاشتند اما روزشان نبود. انتظارمان قهرمانی بود که با امتیازی خوب و با یک ورزشکار کمتر از بقیه این اتفاق رقم خورد.

 

سرمربی تیم ملی جوانان در مورد انتقاداتی که از وی بابت ارائه دوبنده تیم ملی بانوان به نماینده فدراسیون جهانی وزنه برداری در فیجی صورت گرفت، تاکید کرد: نایب رئیس بانوان فدراسیون در این خصوص توضیحات کامل را ارائه کردند و دیگر دلیلی ندارد بخواهم در مورد آن توضیح دهم. ما کار خودمان را انجام دادیم تا مشکلی از نظر استفاده از این پوشش برای بانوان مان در مسابقات جهانی پیش رو وجود نداشته باشد.

 

بیرانوند همچنین درخصوص نامه چند نماینده مجلس برای استعفای او از دبیری مجمع انتخابات فدراسیون وزنه برداری خاطرنشان کرد: من در فیجی درگیر مسابقات بودم و دلیلی نداشت بخواهم این اخبار را دنبال کنم و با توجه به اهمیت مسابقات برایم مهم نبود در این مدت چه مسائلی عنوان شده، چون تمام تمرکزم روی تیم بود. به هرحال من تابع قانون هستم و اگر وزارت ورزش صلاح بداند حتما کنار خواهم رفت و در این خصوص هیچ مشکلی وجود ندارد. اگر به این نتیجه رسیده‌اند که با کنار رفتن من کار قانونی صورت می‌گیرد حتما این کار را انجام خواهم داد.

 

دیدگاه‌ها