کد خبر : 1616939 | 21 خرداد 1398 ساعت 10:02 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

دشان: امباپه بدتر از بقیه بازیکنان فرانسه نبود

دیدیه دشان از عملکرد پدیده جوان فرانسه، امباپه، در جریان شکست خروس‌ها مقابل ترکیه دفاع کرده و می‌گوید امباپه در آن بازی بدتر از سایر هم‌تیمی‌هایش بازی نکرده است.

دشان: امباپه بدتر از بقیه بازیکنان فرانسه نبود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 2-0 فرانسه مقابل ترکیه در رقابتهای انتخابی یورو2020، بازیکنان تیم ملی فرانسه در این کشور با انتقادهای بسیاری مواجه شدند و به خصوص امباپه، پدیده جوان پاری سن ژرمن، یکی از اصلی‌ترین سوژه‌های این انتقادها بود. اما دیدیه دشان در میانه این انتقادات از امباپه دفاع کرده و می‌گوید ستاره جوان تیمش به اندازه دیگر بازیکنان فرانسه کمتر از حد انتظار ظاهر نشده و نباید بیش از حد مورد انتقاد قرار گیرد.

 

در شبی که قهرمان جهان در قونیه مقابل ترکیه با نتیجه 2-0 شکست خورد امباپه در جریان بازی 22 بار توپ را از دست داد تا از این نظر رکورد تیم ملی این کشور را بشکند. شاید به همین علت بود که ستاره جوان فرانسوی در روزهای اخیر در کشورش با حجم بالایی از انتقاد مواجه بوده.

 

1412179

 

اما دیدیه دشان در حمایت از امباپه به خبرنگاران گفت:" به جز هوگو لوریس که در ترکیه در حد و اندازه خودش ظاهر شد بقیه بازیکنان ما هیچکدام نتوانستند وظایف‌شان را انجام دهند".

 

سرمربی تیم ملی فرانسه در ادامه گفت:" رسانه‌ها بیشتر از همه امباپه را هدف گرفته‌اند ولی من همه تیم را به یک چشم می‌بینم. شکی نیست که کیلیان بهترین بازی‌اش را انجام نداد و تحرکش کمتر از همیشه بود. امباپه در ریسک‌های فردی که یکی از خصوصیات همیشگی او است درصد موفقیت کمتری داشت و در بسیاری موارد زمانی که صاحب توپ می‌شد در بهترین موقعیت ممکن قرار نداشت".

 

دشان در ادامه گفت:" ولی با همه این حرفها من معتقد نیستم که امباپه بیشتر از سایرین ضعیف بوده. من با او همانطور که با بقیه بازیکنان تیم ملی صحبت می‌کنم در این باره حرف می‌زنم و همانطور که گفتم کل تیم را به یک چشم می‌بینم".

 

دیدگاه‌ها