کد خبر : 1617064 | 21 خرداد 1398 ساعت 18:54 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

مهم بود بعد از 8 سال به ایران گل زدیم؛

بنتو: ایران- کره یک نبرد آتشین بود

سرمربی تیم ملی کره می گوید تیم ملی ایران از تصوراتش کمی بهتر بود.

بنتو: ایران- کره یک نبرد آتشین بود


به گزارش "ورزش سه"، پائولو بنتو بعد از تساوی برابر ایران گفت:من کار زیادی به نتایج قبلی برابر ایران ندارم ولی ما بعد از مدت ها توانستیم به این تیم گل بزنیم. این یک بازی مهم بود برای اینکه بفهمیم چه چیزی داریم و چه چیزی می خواهیم. ایران از چیزی که فکر می کردم کمی بهتر بود. 

 

پلئولو بنتو گفت: "این دیدار یک بازی پرفشار و آتشین بود و نتیجه تساوی عادلانه است. ما در حال آماده سازی برای رقابت های مقدماتی جام جهانی هستیم و امروز دیدار دشواری برابر ایران داشتیم. من فکر نمی کنم نتیجه تساوی نتیجه ای ناامید کننده باشد زیرا بازی سخت و شرایط دو تیم برابر بود. 

 

شانس های زیادی روی دروازه ها ایجاد نشد و دو تیم دفاع مقاومی داشتند. جریان بازی گاهی در کنترل ما و گاهی در کنترل ایران بود و در کل بازی پر فشاری را پشت سر گذاشتیم. 

 

1381199


بازیکنان جوان ما با آرامش بازی کردند اما به عنوان مثال سئونگ هو نشان داد می تواند از نظر تکنیکی و تاکتیکی نقشی اساسی در تیم ایفا کند. من می دانم که ما هشت سال بود موفق به باز کردن دروازه ایران نشده بودیم و گلزنی برای ما بسیار مهم بود.

 

بازی های تدارکاتی زیادی پیش رو داریم و باید تا قبل از سپتامبر آماده شویم. مهم این است که تاکتیک های مناسبی برای هر بازی داشته باشید. ما باید آنگونه می خواهیم بازی کنیم و باید این آمادگی داشته باشیم که 90 دقیقه به سختی مبارزه کنیم، حتی اگر مانند امروز به قدری قوی نباشیم که همه چیز مطابق میل ما پیش برود.


مقایسه دیدار تدارکاتی مقابل ایران با استرالیا؟ دشواری دیدار هر دو تیم یکسان بود. البته ما مجبور بودیم از استراتژی های مختلفب کنیم، اما واقعیت این است که هر دو تیم بازیکنان بزرگ با مهارت های بالا هستند، مشابه است. ما در تلاشیم که همانگونه که می خواهیم بازی کنیم. هر دو تیم دارای تجربه و قدرت زیادی هستند و ایران طی هشت سال گذشته با کارلوس کی روش تیمی سازمان یافته بود. به هر حال، هر دو تیم قدرتمند بودند و من فکر می کنم این بازی ها یک فرصت خوب برای آماده شدن در مسیر مقدماتی جام جهانی است.

 

هر تیمی دارای نقاط ضعف و قویت است اما هیچ دلیلی برای باز کردن مسائل در کنفرانس مطبوعاتی وجود ندارد. من نقاط ضعف تیم را کاهش و نقاط قوت را تا سپتامبر افزایش خواهم داد. من مسائل را به صورت دورن تیمی تجزیه و تحلیل کرده و تیم را آماده خواهم کرد."

دیدگاه‌ها