کد خبر : 1617105 | 21 خرداد 1398 ساعت 20:44 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی جدید؛ با امضای ویلموتس با انگیزه(عکس)

سرمربی تیم ملی ایران توانست در دیدار مهم با کره جنوبی تیمی با امضای خود روانه مسابقات کند.

تیم ملی جدید؛ با امضای ویلموتس با انگیزه(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اولین تجربه ویلموتس با تیم ملی ایران در جایی جز ورزشگاه آزادی برای او در دیداری دوستانه اما حیثیتی بود و سرمربی تیم ملی در برابر تیمی قرار گرفت که شاید بهترین فرصت را برای طلسم شکستن پیروزی برابر ایران فراهم می دیدند.


سرمربی تیم ملی که تا اندازه زیادی با توجه به واکنش ها این بازی را با جدیت زیادی دنبال می کرد، با ترکیبی تقریبا تکراری و با تنها 2 تغییر مسابقه را آغاز کرد تا نشان دهد او نیز به دنبال ادامه رکورد کی روش است و نمی خواهد تجربه تلخی در این دیدار داشته باشد.

 

1412381


این مسابقه البته برای او خیلی خوب پیش نرفت و ملی پوشان در نیمه اول با وجود عملکرد خوب در خط حمله و خلق موقعیت های زیاد نتوانستند گلزنی  کنند و در دفاع نیز آنگونه که انتظار می رفت نبودند و چند موقعیت جدی به حریف خود دادند اما با این وجود نمایش تهاجمی تیم ملی باعث شد تا او با استقبال هواداران رو به رو شود.


تیم ملی در نیمه دوم خیلی زود گل خورد تا بعد از 8 سال دروازه خود را باز شده ببیند و در شرایطی که بسیاری منتظر بودند تا با این گل جای خالی کی روش را یادآوری کنند، تیم ملی در اقدامی که بسیاری برای آن دلتنگ بودند توانست گل خورده را جبران کند تا به جریان مسابقه بازگردد و همین موضوع باعث شد تا ویلموتس با یک نمایش تهاجمی زیبا و البته بازگشت به مسابقه با وجود دریافت گل از حریف در پیش هواداران کره ای، محبوبیت قابل قبولی برای خود دست و پا کند.


او در کنار خط بارها با فریادهای خود تیم ملی را برای حفظ نظم و حمله به دروازه حریف تحریک کرد و نشان داد که باید منتظر تیم ملی جدیدی باشیم که امضای او پای آن قابل رویت است.

 

1412380

دیدگاه‌ها