کد خبر : 1617118 | 21 خرداد 1398 ساعت 21:02 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

کریم به دنبال فراموشی خاطرات یونان

بنتو- انصاری فرد، نبرد انتقامی اما دوستانه (عکس)

مهاجم با سابقه تیم ملی ایران در بازی برابر کره به دنبال این بود که با ثابت کردن خود به پائولو بنتو دوران تلخ حضور در یونان را به دست فراموشی بسپرد.

به گزارش "ورزش ‌سه"، کریم انصاری فرد از حضور در یونان و المپیاکوس خاطره چندان خوبی ندارد. به خصوص در زمان حضور پائولو بنتو بر روی نیمکت این تیم باشگاهی که اغلب مواقع مهاجم ایرانی خود را به جای قرار دادن در ترکیب بر روی نیمکت می‌نشاند و تا حدودی باعث دور شدن او از ترکیب اصلی تیم ملی شد.

 

به همین دلیل این بازی برای انصاری فرد متفاوت بود. او که توسط ویلموتس در این دو بازی دوستانه در ترکیب ثابت قرار گرفت، هدفی جز اثبات توانایی خود به سرمربی پرتغالی تیم ملی کره نداشت. او در این بازی بسیار پر تلاش ظاهر شد و در نیمه اول و دوم توانست با انجام پرس شدید مدافعان کره را تحت فشار قرار دهد و موقعیت‌های خوبی نیز به دست آورد. 

 

هم‌چنین انصاری فرد با مهدی طارمی زوج بسیار خوبی نیز تشکیل داد. این دو بازیکن با پاس‌های کوتاه و متوالی  تا پشت محوطه جریمه پیش می‌رفتند و سپس با شوت زنی موقعیت خوبی به دست آوردند که همه آن‌ها توسط گلر دفع شد. بی شک با ادامه این روند این مهاجم به یکی از مهره‌های ثابت سرمربی بلژیکی تبدیل می‌شود و می‌تواند بعد از سال‌ها درخشش قابل توجهی از خود نشان دهد.

 

1412394

دیدگاه‌ها