کد خبر : 1617126 | 21 خرداد 1398 ساعت 21:24 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک کلمبیایی رئال؛ یک گام تا انتقال به ناپولی

به نظر می رسد خامس رودریگز، هافبک کلمبیایی رئال مادرید فاصله ای تا پوشیدن لباس ناپولی ندارد.

هافبک کلمبیایی رئال؛ یک گام تا انتقال به ناپولی


به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ چند روز قبل اعلام کرد علاقه ای به فعال کردن بند خرید دائمی خامس و پرداخت 42 میلیون یورو به رئال مادرید ندارد و این هافبک کلمبیایی در اختیار باشگاه اسپانیایی خواهد بود.

 

اما با توجه به عدم تمایل زین الدین زیدان به استفاده از خامس، حضور وی در برنابئو نیز منتفی است و باشگاه اسپانیایی در همین تابستان خامس را به فروش خواهد رساند. گاتزتا دلا اسپورت مدعی شد توافقات با باشگاه ناپولی برای فروش خامس انجام شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، او به زودی راهی سن پائولو خواهد شد.

 

1410023

 

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی ناپولی در دوران حضور خود روی نیمکت رئال مادرید اعتقاد فراوانی به خامس داشت و رابطه خوبی از آن مقطع بین آنها برقرار بوده است. با توجه به رابطه خوب فلورنتینو پرز و آئورلیو دی لورنتیس، باشگاه رئال مادرید احتمالا به ناپولی تخفیف هم خواهد داد و خامس با دریافت حقوق سالانه 6.5 میلیون یورو، به زودی به سری آ نقل مکان خواهد کرد.

 

در هفته های اخیر اخباری در مورد تمایل کریستیانو رونالدو به اضافه شدن خامس به ترکیب یوونتوس نیز منتشر شده بود اما به نظر می رسد ناپولی در موقعیت بهتری نسبت به بیانکونری برای این انتقال قرار دارد و رابطه خوب با کارلتو باعث شده خامس به دنبال احیای خود در ترکیب ناپولی باشد.

دیدگاه‌ها