کد خبر : 1617194 | 22 خرداد 1398 ساعت 11:36 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز چیزی تمام نشده، باید بازهم تلاش کنیم

خوش‌خبر: شاید کولاکوویچ روی غفور ریسک نکند

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: مصدومیت سیدمحمد موسوی بهبود یافته، اما ممکن است کولاکوویچ درباره غفور ریسک نکند.

خوش‌خبر: شاید کولاکوویچ روی غفور ریسک نکند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران در ۲ هفته ابتدایی لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ توانست نتایج خوبی در شرق آسیا کسب کند و با ۵ برد از ۶ بازی روز گذشته به تهران بازگشت.


امیر خوش‌خبر، سرپرست تیم ملی والیبال در این باره به "ورزش سه" گفت: خدا را شکر نتایج خوبی گرفتیم، اما هنوز چیزی تمام نشده و باید خودمان را برای بازی های سخت بعدی آماده کنیم.


وی درباره زمان ورود تیم ملی به ارومیه عنوان کرد: ما بامداد دیروز به تهران رسیدیم. روز گذشته هم به سفارت بلغارستان رفتیم و کارهای مربوط به سفر هفته پنجم را انجام دادیم. مشکلی هم وجود نداشت و خیلی زود کارهای اعضای تیم ملی انجام شد. امروز از ساعت ۱۶ یک جلسه تمرین در تهران خواهیم داشت و ساعت ۲۰:۳۰ به سوی ارومیه سفر می کنیم.


سرپرست تیم ملی درباره وضعیت مصدومان ایران بیان داشت: جواد معنوی‌نژاد از ناحیه مچ پا درد دارد و نمی‌تواند در هفته سوم بازی کند. البته این بازیکن همراه تیم خواهد بود و دکتر افروزی به درمان او می پردازد. امیر غفور هم همچنان از ناحیه کمر مشکل دارد و در حال بهبود است. اگر تا روز بازی به بهبودی کامل نرسد، بعید می دانم کولاکوویچ روی او ریسک کند. به هر حال باید تا جمعه صبر کنیم تا مشخص شود او در ترکیب اصلی به میدان می رود یا خیر. موسوی هم که دچار مصدومیت شده بود، الان مشکلی ندارد.


خوش خبر در پایان گفت: لیست ۱۴ نفره تیم ملی تکمیل است و فقط مرتضی شریفی جای معنوی‌نژاد را نسبت به هفته دوم می گیرد.

دیدگاه‌ها