کد خبر : 1617216 | 22 خرداد 1398 ساعت 12:58 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

ریو فردیناند:

فرانک لمپارد بهترین گزینه هدایت چلسی است

ریو فردیناند با تحسین فرانک لمپارد، اسطوره چلسی و مقایسه او با پپ گواردیولا می‌گوید منصوب شدن لمپارد به عنوان سرمربی جدید چلسی کاملاً منطقی خواهد بود.

فرانک لمپارد بهترین گزینه هدایت چلسی است

به گزارش "ورزش سه"، ریو فردیناند، اسطوره باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس با تحسین فرانک لمپارد، او را با پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مقایسه کرده و می‌گوید لمپارد بهترین گزینه برای هدایت چلسی خواهد بود. لمپارد که در حال حاضر سرمربی تیم دربی کانتی است که در رقابتهای چمپیونشیپ حضور دارد از چند روز پیش به عنوان یکی از گزینه‌های مدیران چلسی به عنوان جانشین ماتوریتزیو ساری مطرح شده است.

 

دیگر گزینه مطرح برای هدایت چلسی بر اساس گزارش‌ها مکس آلگری، سرمربی اخراجی یوونتوس است. اما فردیناند با حمایت از لمپارد می‌گوید با توجه به شرایط موجود او تنها گزینه منطقی برای سرمربی‌گری چلسی است.

 

1412510

 

فردیناند در گفتگو با میرر گفت:" لمپارد بهترین انتخاب خواهد بود. اگر چلسی به دنبال کس دیگری بگردد من خیلی تعجب خواهم کرد".

 

اسطوره منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس در ادامه گفت:" چلسی تا کنون انواع و اقسام مربی‌های بزرگ را امتحان کرده. نمی‌خواهم به آلگری بی‌احترامی کرده باشم. او در یوونتوس کارهای فوق‌العاده‌ای کرده. ولی اگر به چلسی نگاه کنید آنها کارلو آنچلوتی، کونته، ساری و مورینیو را داشته‌اند که همه سرمربی‌های بزرگی هستند ولی هیچکدام در چلسی ماندگار نشده‌اند".

 

فریناند در ادامه گفت:" چلسی می‌خواهد به همین روش ادامه بدهد و پولش را برای مربی‌هایی از این دست که بعد از دو سال چلسی را ترک خواهند کرد هدر بدهد؟ یا کسی را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کند که هواداران عاشق او هستند و خواهند بود. کسی که به این راحتی‌ها باشگاه را رها نخواهد کرد".

 

دیدگاه‌ها