کد خبر : 1617234 | 22 خرداد 1398 ساعت 14:20 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

عرب: مصاحبه برانکو قبل از نامه باشگاه بوده است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: شخصا با آقای برانکو صحبت کردم و گفت به آن شکل صحبت نکرده بود، هواداران مراقب حاشیه‌سازی‌ها باشند.

عرب: مصاحبه برانکو قبل از نامه باشگاه بوده است

به گزارش ورزش سه، ایرج عرب در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در ارتباط با اقدام‌های صورت گرفته در روزهای گذشته و مسائل مطرح شده در روز سه‌‎شنبه اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس با وجود همه سختی‌ها و ناملایماتی که صورت گرفت تا تمرکز و امکان‌های ما را برای تهیه منابع مالی بر هم بزند با تلاش مجموعه مدیریتی از جمله هیأت مدیره محترم و با همکاری اسپانسر موفق به تامین مالی برای اجرای برنامه‌های خود از جمله توافق با سرمربی تیم شد. 50 درصد از مبلغ، به دو بخش کلی پاداش قهرمانی، راهیابی تیم به لیگ قهرمانان آسیا و همچنین پیش پرداخت فصل آینده اختصاص یافته است.

 

وی درباره نگرانی‌های پیش آمده پس از انتشار مصاحبه‌ای از سوی سرمربی با رسانه‌ای در کرواسی، ادامه داد: در این ارتباط گفتگویی با آقای ایوانکوویچ داشتم که روی دو نکته تاکید کردند و گفتند این مصاحبه قبل از آن بود که نامه باشگاه را در ارتباط با دریافت مطالبات و پیش پرداخت دریافت کنند، ضمن آنکه همان مورد حساسیت‌زا را به شکلی که در متن آمده بود، مطرح نکرده‌اند.آقای برانکو گفتند در جریان آن مصاحبه عنوان داشته بودند که با توجه به شرایط، تصمیم قطعی را به آینده موکول کرده‌اند. ضمن آنکه دیروز سه‌شنبه، خودشان اظهارنظری داشتند و در این باره توضیح لازم را دادند.

 

ایرج عرب در پاسخ به سوال سایت باشگاه، درباره فشارهای وارده، بروز بعضی حاشیه‌ها و تاثیر آن روی پیشبرد برنامه‌ها خاطرنشان کرد: تا آنجایی که صحبت از خواسته‌های به حق هواداران است و با توجه به اینکه آنها از سر نگرانی برای تیم، مسائلی  را مطرح می‌کنند ما آن را روی چشم خودمان می‌گذاریم و در کل هدف اساسی مجموعه مدیریتی باشگاه این است که شرایط لازم را برای موفقیت تیم فراهم آورد تا خواسته اصلی هواداران تامین شده و باعث خوشحالی آنها شود. قطعا وقتی اتفاقاتی روی می‌دهد تا هوادار پرسپولیس، حتی در پی قهرمانی دوگانه در لیگ و جام حذفی آن هم پس از 20 سال نتواند آنطور که لیاقتش را دارد شاد باشد و از موفقیت بزرگ تیم محبوش لذت ببرد، ما هم ناراحت می‌شویم. این شادی و لذت حق هوادار پرسپولیس است. تمام این هزینه‌ها، دوندگی‌ها، سختی‌ها و خستگی‌ها که در باشگاه و تیم به جان خریده می‌شود، برای همین منظور است. حادثه خاصی هم روی نداده بود. ما یک توافق داشتیم که آن را هم صادقانه اعلام کردیم. قطعا این توافق روی یک برنامه‌ریزی و تفکری بود تا از اجرای آن مطمئن باشیم و همه دیدند، خیلی زودتر از موعد مشخص شده هم تحقق آن را اعلام کردیم، آن هم با وجود مسائلی که برای پرسپولیس رقم زده شده بود.

 

وی ادامه داد: و اما درباره آن بخشی از مسائل که هدایت شده و برای تخریب باشگاه و بر هم زدن تمرکز مجموعه بود، بحث فرق می‌کند. قطعا این موضوع باعث اختلال‌هایی در انجام برنامه شد و کار ما را هم سخت کرد. چون از یک سو باید در چنان فضایی، تامین منابع مالی انجام می‌شد و هم باید اثر حاشیه‌سازی‌ها را خنثی می‌کردیم. به همین دلیل از هواداران تقاضا می‌کنیم، صرفا به خاطر باشگاه محبوبشان پرسپولیس هم که شده در چنین مواقعی بسیار هوشیار و مراقب باشند و تمرکز خود را حفظ کنند.

 

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در واکنش به ادعاهای مطرح شده درباره اینکه پیگیری مسائل مربوط به سرمربی تیم باعث وقفه در پیگیری نقل و انتقالات شده است، تصریح کرد: اصلا این طور نیست. قبل از این هم اعلام کرده‌ایم که باشگاه در حال اقدام است ولی بعضی با طرح مسائل انحرافی، می‌خواهند ذهن هوادار و تمرکز ما را بر هم بریزند. در باشگاه تقسیم وظایف و کارها انجام شده است. گروهی که نقل و انتقالات را دنبال می‌کنند، کاملا از گروهی که کارهای مالی را دنبال می‌کردند، جدا هستند. در این مدت امور مربوط به نقل و انتقلات همزمان پیگیری شده است اما سیاست باشگاه در حوزه نقل و انتقالات این است که درباره اقدامات تا کاری به قطعیت نرسد، مطلب و خبری منتشر نشود.

 

دیدگاه‌ها