کد خبر : 1617238 | 22 خرداد 1398 ساعت 14:50 | 899 بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری انتخابی اوزان 55- و67- کیلوگرم بزرگسالان

سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان از برگزاری رقابت انتخابی در اوزن 55- و 67- کیلوگرم بزرگسالان برای حضور در پیکارهای آسیایی در روز 27خرداد ماه در سالن شهید کبگانیان تهران خبر داد.

برگزاری انتخابی اوزان 55- و67- کیلوگرم بزرگسالان

به گزارش ورزش سه، سیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته بزرگسالان در گفت‌وگو با سایت فدراسیون کاراته، گفت: همانطور که از شروع اردوهای سال گذشته اعلام کرده بودیم مهمترین معیار انتخاب بازیکنان برای رقابتهای قهرمانی آسیا، در ابتدا رنکینگ المپیکی و سپس شرایط اردویی و عملکرد بازیکنان در 6 مرحله لیگ جهانی 2019 خواهد بود و در نهایت هم با نظر کادر فنی نفرات اعزامی معرفی و انتخاب می شوند.

 

وی در ادامه افزود: در جمع بندی نهایی، کادر فنی مجید حسن نیا را در وزن 60- کیلوگرم، بهمن عسگری را در وزن 75- کیلوگرم و سجاد گنج زاده را در وزن 84+ کیلوگرم برای رقابتهای قهرمانی آسیا انتخاب و فیکس کرد. اما نفرات اوزان 55-، 67- و 84- کیلوگرم پس از برگزاری مبارزه انتخابی مشخص خواهد شد.

 

هروی با اشاره به برگزاری مسابقه انتخابی در روز 27 خرداد ماه، گفت: با توجه به اینکه در وزن 55- کیلوگرم بازیکنی در اردو حضور نداشته، بنابراین در این روز نفرات اول تا سوم قهرمانی کشور(رضا روشن ، بهنام دهقان زاده، سینا جلیلیان و علی حسین ایوبی نژاد) با هم به رقابت می پردازند تا در نهایت 2 نفر اول و دوم وارد اردو شوند. در وزن 67- کیلوگرم هم بعد از جمع بندی تصیم گرفته شد نفرات اول تا سوم کشوری(عبدالله ولدی، علیرضا شیرصفت، شاهین خزایی و رضا عنایتی) با هم رقابت کنند تا در نهایت یک نفر به اردو راه یابد. 

 

سرمربی تیم ملی کاراته، گفت: بعد از برگزاری انتخابی، اردوی تیم ملی از روز 28 خرداد ماه با حضو نفرات راه یافته به اردو به اضافه اردونشنیان فعلی( مجید حسن نیا در وزن 60- کیلوگرم، امیر مهدی زاده، هامون درفشی پور، امیر رضا میرزایی و سیدعلی کریمی در وزن 67- کیلوگرم، بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری در وزن 75- کیلوگرم، ذبیح اله پورشییب، مهدی خدابخشی و مهدی قراری زاده در وزن 84- کیلوگرم و سجاد گنج زاده و صالح اباذری در وزن 84+ کیلوگرم) آغاز می شود.

 

وی در پاسخ به این سوال که نفرات نهایی 3 وزن دیگر در چه تاریخی فیکس خواهند شد، گفت: مرحله دوم و نهایی انتخابی 8 تیرماه برگزار خواهد شد. در این مرحله در وزن 55- بین دو نفر راه یافته به اردو(انتخابی 27 خرداد ماه)، در وزن 67- کیلوگرم انتخابی بین نفرمنتخب روز 27 خرداد ماه با 4 اردونشین تیم ملی(امیر مهدی زاده، هامون درفشی پور، امیر رضا میرزایی و سیدعلی کریمی) و در وزن 84- کیلوگرم رقابت انتخابی بین 3 نفر حاضر در اردو(ذبیح اله پورشییب، مهدی خدابخشی و مهدی قراری زاده) برگزار خواهد شد تا در نهایت یک نفر در هر وزن گزینش شده و برای مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شود. 

 

امتیازات کاراته کاها در لیگ های سال 2019 را در لینک ذیل ببینید:

 

دیدگاه‌ها