کد خبر : 1617244 | 22 خرداد 1398 ساعت 15:15 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از جلسه سرنوشت ساز با استاندار

علی کریمی تکلیف سپیدرود را مشخص می‌کند

قرار است تکلیف مالکیت باشگاه سپیدرود بعد از جلسه امروز بین علی کریمی و استاندار مشخص شود و این تیم به متقاضی جدید واگذار شود.

علی کریمی تکلیف سپیدرود را مشخص می‌کند

به گزارش "ورزش سه" چند روز قبل کیومرث بیات با انتشار نامه ای از سمت مالکیت موقت باشگاه کناره گیری کرد تا سپیدرود بلاتکلیف تر از گذشته روزهای خود را پشت سر بگذارد و حالا باز هم تعیین تکلیف به عهده اداره ورزش و جوانان قرار گرفته است. آن‌ها قرار است با انجام مزایده امتیاز باشگاه را به گروه جدیدی واگذار کنند.


به همین دلیل قرار است جلسه‌ای بین علی کریمی با مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و خریدار جدید باشگاه برگزار کند و این پایانی بر بلاتکلیفی سپیدرود رشت خواهد بود. قرار بر این است چهارشنبه ۲۲ خرداد جلسه ای با حضور مسئولان اداره کل ورزش و جوانان گیلان و علی کریمی در خصوص تعیین تکلیف مالکیت باشگاه سپیدرود در رشت برگزار شود.


این جلسه با حضور مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان، علی کریمی مالک پیشین سپیدرود رشت و همچنین با حضور متقاضی خرید تیم در اداره کل ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار خواهد شد. یک خریدار بومی که سابقه فعالیت ورزشی و کار با مدیران مطرح فوتبالی را نیز دارد، وارد پروژه خرید امتیاز باشگاه سپیدرود شده و در صورت توافقات اولیه، این فرد مالکیت باشگاه را عهده دار خواهد شد.

دیدگاه‌ها