کد خبر : 1617249 | 22 خرداد 1398 ساعت 15:45 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

زمان در حال از دست رفتن است؛

شاهرودی: برانکو برود مدیران باشگاه زیر سوالند

رضا شاهرودی می گوید رفتن برانکو می تواند کار مربی بعدی پرسپولیس را بسیار سخت کند.

شاهرودی: برانکو برود مدیران باشگاه زیر سوالند

رضا شاهرودی مربی تیم فوتبال امید ایران در گفتگو با "ورزش سه" در مورد شرایط این روزهای باشگاه پرسپولیس و خداحافظی برانکو گفت: اول اینکه که چهار سال هست که در خدمت برانکو بوده ایم و شادی را برای ما آورده؛ هت‌تریک قهرمانی کرده و امسال هم قهرمان جام حذفی شد. رزومه بسیار خوبی دارد. هر طور شده نباید بگذاریم این اتفاق بیافتد و او جدا شود. چون بین پیشکسوتان و هواداران محبوبیت دارد.


شاهرودی ادامه داد: پرسپولیس یک بخش مهمی از آن هواداران هستند. هر کسی که در راس کار می آید، باید به خواسته های هواداران احترام بگذارد؛ اتفاقی که تا الان رخ نداده. البته برانکو هم شرایط سختی دارد و همیشه وعده و وعید گرفته. اینطوری مربی باید در چند جناح بجنگد و ذهنش فقط در زمین نیست؛ یعنی باید علاوه بر اینکه اتفاقات فوتبالی را مدیریت می کند، حواسش به مسائل حاشیه ای هم باشد. با همه این ها باز به او تبریک می گویم. 4 سال نتایج خوبی گرفتیم و باید حقش را بدهند و نباید انتظار داشته باشند، مجانی کار کند.

 

شماره 16 سابق پرسپولیس و تیم ملی اضافه کرد: امیدوارم برانکو صرف نظر کند چرا که تا یک مربی بیاید و بازیکنان را بشناسد، زمان از دست می رود. تیم های دیگر در حال برنامه ریزی اردو هستند ولی ما هنوز نمی دانیم مربی تیم چه کسی است.


 
برانکو روز گذشته در مصاحبه خود تاکید کرده می داند پرسپولیس پولش را می دهد ولی می خواهد فوتبالش را جایی دیگر ادامه دهد. شاهرودی در واکنش به این دیدگاه بیان کرد: خدا کند این اتفاق نیافتد. برانکو هم می داند چقدر محبوب است. برانکو الان ناراحت است، چون خیلی به او وعده و وعید داده اند. البته یک بخش از نگرانی برانکو خودش است؛ یک بخش هم بازیکنان و حق و حقوق آنها است.

 

بازیکن اسبق تیم ملی در پاسخ به این سوال که به هر حال برانکو روزی ممکن است از باشگاه برود، گفت: اگر برود خیلی سخت است که بتوانیم جایگزینی در حد برانکو پیدا کنیم. کسی که می آید کارش خیلی سخت می شود. توقع هواداران حالا بالا رفته. خیلی شرایط شرایط بدی می شود. امیدوارم دست اندرکاران هر طوری هست به این صدای هوادار گوش کنند و با تمام وجود برای حفظ برانکو تلاش کنند.


در نهایت از شاهرودی در این رابطه پرسیدیم که اگر برانکو برود، آیا این امتیازی منفی برای ایرج عرب مدیرعامل باشگاه به شمار می رود. او توضیح داد: بله اگر نتوانند او را حفظ کنند، این یک امتیاز منفی است. اگر برانکو برود، مسئولین و مدیرعامل باشگاه زیر سوال می روند. در آخر باز می گویم امیدوارم این اتفاق نیافتد و شاهد حضور دوباره برانکو باشیم و زمان را هم از دست ندهیم.

دیدگاه‌ها