کد خبر : 1617256 | 22 خرداد 1398 ساعت 16:07 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

رونمایی از قرارداد چهارساله در بازی با ایران

کره جنوبی و بیست و دوسال با یک اسپانسر

بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کشور کره جنوبی به مدت چهار سال دیگر قراردادش را با تیم ملی این کشور به عنوان اسپانسر تمدید کرد.

به گزارش" ورزش سه" KT بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کشور کره جنوبی تا سال 2023 به عنوان اسپانسر تیم ملی این کشور فعالیت خواهد کرد. این شرکت از سال 2001 اسپانسر تیم ملی کره جنوبی است و حالا توافقنامه چهارساله جدیدی را با کره ای ها امضا کرده است.


با این وصف مدت زمان حضور شرکت اپراتور تلفن همراه در تیم ملی کشور کره جنوبی به بیست و دو سال خواهد رسید. توافقنامه مجدد تیم ملی کره جنوبی و شرکت KT در بازی تیم ملی ایران و کره جنوبی رونمایی شد. این در حالی است که تیم ملی ایران در حال حاضر اسپانسر ندارد و این موضوع همواره یکی از چالش های فوتبال ایران بوده است.


در سال های گذشته بارها اسپانسرهای مختلفی همراه تیم ملی بوده اند و اما هیچکدام یک قرارداد طولانی مدت نبوده است و حداکثر بعد از یک تورنمنت یا فصل خاص به پایان رسیده است. شاید تفاوت اصلی شرایط فوتبال ایران و کشورهایی مثل کره جنوبی، ژاپن و چین در همین عدم امنیت اقتصادی و ثبات مالی باشد. اگر مصاحبه های رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی را در سال های اخیر مرور کنید متوجه خواهید شد که چقدر فدراسیون فوتبال دچار تنگناهای مالی برای اداره تیم ملی بزرگسالان است.


در حال حاضر هم آنطور که رئیس فدراسیون در آخرین مصاحبه هایش اعلام کرده یکی از دغدغه های تیم ملی مساله نداشتن اسپانسر است.

 

1412544

دیدگاه‌ها