کد خبر : 1617282 | 22 خرداد 1398 ساعت 17:38 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

ادمیلسون: گریزمان جایی در بارسلونا ندارد

مدافع برزیلی سابق بارسا به هیچ عنوان موافق جذب آنتوان گریزمان نیست.

ادمیلسون: گریزمان جایی در بارسلونا ندارد

به گزارش "ورزش سه"، دیگر چیزی تا مشخص شدن وضعیت آینده آنتوان گریزمان باقی نمانده است و گفته می شود که او تا کمتر از 20 روز دیگر به بارسلونا خواهد پیوست. در واقع مذاکرات از نوامبر سال گذشته شروع شد و دو طرف از ماه مارس به توافق قطعی رسیده اند. اول جولای و با کاهش بند فسخ گریزمان به 120 میلیون یورو، بارسا برای پرداخت این مبلغ اقدام خواهد کرد و ستاره فرانسوی به بازیکن جدید بارسا بدل خواهد شد. 

در چند روز اخیر، شایعاتی مبنی بر تمایل پی اس جی برای جذب گریزمان هم شنیده شده اما در بارسلونا اطمینان دارند که او پیراهن آبی اناری را به تن خواهد کرد.

 

 

1412586

 

 

ادمیلسون اما مخالف این انتقال است. او در مصاحبه با آاس و در پاسخ به سوالی در مورد انتخاب بین نیمار و گریزمان گفت:« نمی دانم وضعیت نیمار چه خواهد شد؛ ولی حتی اگر انتقال نیمار هم ممکن نشود، حاضر نیستم گریزمان را جذب کنم. در بارسلونا جایی برای گریزمان نیست.»

 

مدافع برزیلی سابق بارسا ادامه داد:« گریزمان همان پستی در اتلتیکو را دارد که مسی در بارسلونا. اگر دمبله وینگر چپ باشد، با وجود مسی و سوارز، بارسا تنها نیاز به یک مهاجم نوک دیگر دارد و این نمی تواند گریزمان باشد. سوارز نمی تواند و نباید 60 بازی در طول فصل انجام دهد و نیاز به یک ذخیره مطمئن دارد. گریزمان یک مهاجم نوک ذخیره نیست. چیزی علیه این بازیکن ندارم و معتقدم بازیکن خوبی است ولی در سیستم بارسا جایی برای او پیدا نمی شود.»

 

دیدگاه‌ها