کد خبر : 1617283 | 22 خرداد 1398 ساعت 17:55 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ستاره منچستر به شایعه انتقال به اینتر

روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ نسبت به شایعات مطرح شده در خصوص آینده حرفه‌ای‌اش واکنش نشان داد.

واکنش ستاره منچستر به شایعه انتقال به اینتر

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در خصوص احتمال جدایی روملو لوکاکو از منچستریونایتد مطرح شده است و گفته می‌شود آنتونیو کونته علاقه زیادی دارد تا این هافبک بلژیکی را در اینتر در اختیار داشته باشد.

 

 

1409214

 

 

لوکاکو که تابستان 2017 در ازای 75 میلیون پوند از اورتون به منچستریونایتد پیوست، پس از برتری 3 بر صفر شب گذشته تیم ملی بلژیک مقابل اسکاتلند در مرحله انتخابی یورو 2020 نسبت به شایعات مطرح شده واکنش نشان داد.

 

لوکاکو  پس از بازی تیم‌های بلژیک و اسکاتلند گفت:« من با منچستریونایتد قرارداد دارم، اما با باشگاه و فدریکو پاستورلو، مدیر برنامه‌هایم صحبت خواهم کرد تا در نهایت بهترین تصمیم را بگیریم. حالا می‌خواهم در کنار خانواده‌ام از تعطیلات لذت ببرم. می‌دانم که چه کار خواهم کرد اما نمی‌خواهم الان آن را مطرح کنم. باید ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. آیا انتظار تابستان شلوغی را دارم؟ بله.»

 

لوکاکو که با 46 گل‌زده بهترین گلزن تاریخ تیم ملی فوتبال بلژیک به شمار می‌رود، تا پایان ماه ژوئن 2022 با منچستریونایتد قرارداد دارد. او در فصل اخیر در 45 بازی از رقابت‌های مختلف 15 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها