کد خبر : 1617286 | 22 خرداد 1398 ساعت 18:31 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

اشاره دردسر ساز قبل از پنالتی؛

ابروی گابریل برایش پرونده ساخت! (عکس)

هافبک برزیلی پیشین تیم پرسپولیس در لیگ امارات با پرونده ای عجیب درگیر شده است. پرونده ای که به دلیل اشاره های مشکوک او به دروازه بان تیم شباب الاهلی قبل از زدن ضربه پنالتی باز شده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی های هفته پایانی لیگ فوتبال امارات، تیم شباب الاهلی در حالی به مصاف الفجیره رفت که الفجیره با تیم الامارات رقابت برای بقا در لیگ داشت.


در جریان دیدار الاهلی و الفجیره، یک پنالتی برای تیم الفجیره به دست آمد که فرناندو گابریل برزیلی پشت توپ برای زدن آن ایستاد. اما در این لحظه یک اتفاق عجیب رخ داد. گابریل قبل از زدن این ضربه، اشاره چشمی به ماجد ناصر، دروازه بان تیم حریف می کند و جهتی که ضربه را می خواهد به آن سمت بزند، نشان می دهد.

 

1412602


این صحنه به صورت کامل و واضح توسط دوربین ها شکار شده و نهایتا در فوتبال امارات تبدیل به یک جنجال شده است. باشگاه الامارات که رقیب الفجیره در انتهای جدول بود، به کمیته انضباطی شکایت و موضوع تبانی را مطرح کرده است. اما وکیل ماجد ناصر با رد چنین اتهامی، گفته چون دروازه بان ضربه پنالتی را مهار کرده و کمک داوران ویدئویی هم 2 گل تیم شباب الاهلی را مردود اعلام کرده، نمی توان صحبتی درباره تبانی در این دیدار به میان آورد.


اما رئیس هیئت مدیره باشگاه الامارات هم گفته این اتفاق برای هواداران فوتبال امارات خیلی مهم است و این باشگاه هم تا انتها پیگیر خواهد بود و ادله لازم را نیز در دادگاه ارائه کرده است. او اشاره کرده اگر لازم باشد، به سراغ مراجع بالاتری برای پیگیری و احقاق حق تیمشان می روند. در این راستا این باشگاه یک وکیل اسپانیایی استخدام کرده و او مدعی شده ادله قوی ای برای اثبات تبانی در آن بازی خاص وجود دارد.


الفجیره در هفته پایانی لیگ امارات با نتیجه 3 بر یک شباب الاهلی را شکست داد و در نهایت با فاصله سه امتیازی نسبت به الامارات، در سطح اول فوتبال امارات ماندنی شد.

دیدگاه‌ها