کد خبر : 1617289 | 22 خرداد 1398 ساعت 18:38 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه با هواداران رو راست باشد؛

دین‌محمدی: مربی استقلال اول حواشی را جمع کند

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است سرمربی جدید این تیم باید ابتدا با حواشی مقابل کرده و پس از آن تیم را ببندد.

دین‌محمدی: مربی استقلال اول حواشی را جمع کند

به گزارش "ورزش سه"، سیروس دین‌محمدی در حاشیه بازی منتخب ٩٨ و تیم پیشکسوتان پاس، درباره تغییرات کادر فنی تیم ملی اظهار کرد: تیم ایران حتما باید هجومی بازی کند؛ آقای کی‌روش می‌گفت فقط گل نخوریم و بعد گل بزنیم ولی واقعیت این است اگر گل بخوریم، گل زدنمان خیلی سخت می‌شود؛ ان‌شاالله که آقای ویلموتس بتواند به تیم ملی کمک کند.

 

او ادامه داد: هر دو بازی اخیر تیم ملی را دیدم؛ یادم است که یکی، دو بار با سوریه به زور مساوی کردیم، اما در بازی دوستانه اخیر توانستیم 5 گل به آنها بزنیم؛ مقابل کره جنوبی هم یک بر صفر عقب بودیم ولی به بازی برگشتیم؛ این مسائل نشان می‌دهد بچه‌ها دوست دارند در بازی حمله‌ای بیشتر شرکت کنند.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: فکر می‌کنم سرمربی تیم ملی به بازیکنان گفته در زمان حملات پُرتعداد باشند و بعضا دیدم در محوطه جریمه حریف 5 نفر حضور داشتند. این مورد نشان می‌دهد تیم ما هجومی بازی می‌کند.

دین‌محمدی درباره وضعیت نامشخص سرمربی استقلال عنوان کرد: اگر می خواهیم مربی خارجی بیاوریم، باید این کار سریع انجام شود تا او هم بازیکن بگیرد، با آنها تمرین کند و نفرات مد نظرش را بشناسد ولی اگر نمی‌خواهیم، خیلی سریع مربی ایرانی انتخاب کنیم.

 

او تاکید کرد: اعتقادم بر این است که باید با هواداران رو راست صحبت کنیم؛ حیف است این هواداران را از دست بدهیم؛ ما زحمت کشیدیم این هواداران را جمع کردیم؛ امثال مختاری‌فرها، نعلچگرها، فنونی‌زاده‌ها و ... زحمت کشیدند تا این تماشاگران جمع شوند؛ این هواداران برای الان نیستند و قدیمی هستند؛ این هواداران دوست دارند استقلال همیشه در صدر جدول و قهرمان باشد و ان‌شاالله امسال بتوانند با حمایت هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه تیم موفقی داشته باشند.

پیشکسوت استقلال با بیان اینکه اطلاعاتی از استراماچونی دارم، گفت: اعتقاد دارم اگر استراماچونی به ایران بیاید، مربی خیلی خوبی است و رزومه بدی هم ندارد ولی بستگی دارد چطور تیم ببندد، حواشی را از باشگاه جدا کند، مشکلات مالی نداشته باشد و ... ؛ اول باید حواشی را جدا کند و بعد بتواند تیم خوبی ببندد تا جام بگیرد.

 

دین‌محمدی یادآور شد: اگر کمیته فنی تشکیل می‌دهیم باید 100 درصد از نظرشان استفاده کنیم ولی اگر اینطور نیست، بهتر است کمیته فنی را جمع کنیم؛ اطلاع ندارم چه کسی یارگیری می‌کند ولی قطعا باید کمیته فنی نظر بدهد؛ مربی ایتالیایی بیاید شناختی نسبت به بازیکنان ندارد ولی کمیته فنی از بازیکنان ایرانی شناخت دارد؛ اگر نظرشان روی یک بازیکن نیست، کمیته فنی را مثل زمان آقای شفر جمع کنند و بروند.

دیدگاه‌ها