کد خبر : 1617291 | 22 خرداد 1398 ساعت 18:39 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

حمیداوی پیش از سفر به برزیل؛

شهرخودرو به دنبال یکی از بهترین مهاجمان ایران است

مالک تیم شهرخودرو معتقد است ادامه حضور گل محمدی در این تیم هم به مصالح ملی مربوط می شد و باید نماینده ایران را در لیگ قهرمانان هدایت کند

شهرخودرو به دنبال یکی از بهترین مهاجمان ایران است

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو، امروز ایران را به مقصد برزیل ترک کرد تا به همراه سرمربی تیم، به تماشای بازی تعدادی از بازیکنان موردنظر خود بپردازند و در صورت لزوم بتوانند بازیکنی که به کار این تیم می آید را جذب کنند.

 

پدیده ای ها که با شگفتی سازی در بازی های لیگ هجدهم توانست در رده چهارم جدول رده بندی قرار بگیرد یکی از نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا 2020 خواهد بود و به همین دلیل در این روزها به دنبال تکمیل نفرات هستند تا بتوانند با حداکثر قوا در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنند.

پیش از پرواز مالک شهرخودرو به سوی برزیل برای دقایقی با او همکلام شدیم تا از چند و چون اوضاع تیم مطلع شویم. فرهاد حمیداوی درباره شرایط تیم شهرخودرو گفت: خداراشکر اوضاع تیم روبراه است و شرایط به خوبی پیش می رود. سعی کردیم حدود  70 درصد از تیم فصل قبل را حفظ کنیم و بدین ترتیب با همان شاکله فصل پیش در بازی های حضور خواهیم رفت.

 

مالک شهرخودرو درباره بازیکنانی که از این تیم جدا شدند گفت: درباره بازیکنان جدا شده از پدیده هم باید بگویم هر بازیکنی که می بینید از تیم ما جدا شده است قطعا بازیکن مازاد تیم محسوب می شده و در لیست گل محمدی هم حضور نداشته که ما با آنها تمدید کنیم و به همین دلیل راهی برای ماندن در تیم نداشتند.

او درباره سفر خود به برزیل گفت: هدف من از سفر به برزیل به جذب بازیکنان جدید بر می گردد. ما آنجا با توجه به هماهنگی هایی که انجام دادیم می خواهیم در صورت لزوم با یافتن بازیکنی که به کار تیم بیاید آن را به مجموعه خود اضافه کنیم.

حمیداوی درباره بازیکنانی که در روزهای آینده به تیم خواهند پیوست گفت: طبیعی است که در حال حاضر نمی توانیم نام های مورد نظرمان را بیان کنیم اما در حال حاضر با یکی از بهترین مهاجمان فوتبال ایران در حال مذاکره هستیم. علاوه بر آن، یک مدافع راست هم از نیم فصل مد نظر گل محمدی قرار داشت که با او هم در حال مذاکره هستیم. در کل باید بگویم در سه، چهار روز آینده چند بازیکن لیگ برتری به جمع خود اضافه می کنیم که قطعا در میان آنها بمب هم دیده می شود!

مالک شهرخودرو درباره جدایی الهامی، کمک گل محمدی و اضافه شدن مربیان جدید گفت: بهرحال ادامه همکاری با کادرفنی به نظر گل محمدی بر می گردد. به همین دلیل که ایشان عنوان کردند به دنبال یک مربی ایرانی و یک مربی خارجی هستیم تا لیگ نوزدهم را با آنها آغاز کنیم.

 

حمیداوی درباره ادامه همکاری با گل محمدی در حالی که او کارش با تیم امید ایران تمام شده بود اظهارنظر جالبی کرد و در این باره گفت: حرف های متفاوتی در این باره می شنوم و همه می گویند حضور آقا یحیی در تیم امید به مصالح ملی مربوط می شد اما نکته ای که کسی به آن توجه نمی کند این است مگر ادامه حضور وی در تیم شهرخودرو به مصالح ملی مربوط نمی شود؟ ما هم در آسیا حضور داریم که نتیجه  گرفتن در آن باعث افتخار فوتبال ایران خواهد شد. در بحث پرچم ایران را برافراشتن باید بگویم که برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران تیمی خراسانی توانسته به عنوان نماینده کشورمان در آسیا حضور پیدا کند.

دیدگاه‌ها