کد خبر : 1617341 | 22 خرداد 1398 ساعت 21:59 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

بوفون جانشین کاسیاس خواهد شد؟

به نظر می رسد ماجراجویی های جان لوییجی بوفون ادامه دارد و شاید پورتو مقصد بعدی این دروازه بان ایتالیایی باشد.

بوفون جانشین کاسیاس خواهد شد؟


به گزارش "ورزش سه"، اخبارحاکی از آن است که بوفون، دروازه بان باتجربه ایتالیایی، قصد خداحافظی از میادین فوتبال را ندارد و گرچه  بعد از انتشار خبر فسخ قرارداد بوفون با باشگاه پاری سن ژرمن، به نظر می رسید احتمالا او از دنیای فوتبال خداحافظی می کند، اما هر روز مقصد تازه ای برای بوفون مطرح می شود.

 

دیلی میل مدعی شد هنوز شرایط ایکر کاسیاس برای فصل بعد مشخص نیست و با توجه به احتمال فراوان خداحافظی این دروازه بان اسپانیایی بعد از حمله خفیف قلبی چند هفته قبل، مسئولان باشگاه پورتو علاقه دارند با بوفون وارد مذاکره شده و در صورت امکان وی را برای فصل بعد جذب کنند.

 

1412615

 

انتقال به پورتو از این حیث جالب توجه خواهد بود که بوفون و کاسیاس به عنوان دو دروازه بان بزرگ و مشهور دنیای فوتبال، همیشه رابطه فوق العاده ای با یکدیگر داشته اند و اگرچه بوفون 4 سال از همتای اسپانیایی خود بزرگ تر است، اما ممکن است جانشین او در پورتو شده و فصل بعد در فوتبال پرتغال به میدان برود.

 

البته در شرایط فعلی به نظر می رسد شانس بازگشت بوفون در صورت ماندن در عرصه فوتبال به ایتالیای بیشتر است و ممکن است او فصل بعد در پارما، تیمی که دو دهه پیش در آن به دنیای فوتبال معرفی شد به میدان برود.

دیدگاه‌ها