کد خبر : 1617374 | 23 خرداد 1398 ساعت 11:22 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام تمایل لیورپول به جذب ستاره فرانسوی

لیورپول بار دیگر به جذب نبیل فکیر، ستاره لیون ابراز تمایل کرده ولی می‌گوید حاضر نیست مبلغ 53 میلیون پوندی که تابستان پارسال با باشگاه فرانسوی توافق کرده بود را برای او بپردازد.

اعلام تمایل لیورپول به جذب ستاره فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول بار دیگر برای جذب نبیل فکیر، ستاره فرانسوی لیون ابراز تمایل کرده است. دیلی‌میل می‌گوید 12 ماه پیش لیورپول تا آستانه جذب نبیل فکیر پیش رفته بود و با لیون بر سر انتقال 53 میلیون پوندی او به توافق رسیده بود اما در آخرین لحظات، باشگاه فرانسوی قول و قرارها را به هم زد و از واگذاری ستاره فرانسوی سر باز زد.

 

1412642

 

اما بر اساس گزارش دیلی‌میل، قهرمان چمپیونزلیگ حالا بار دیگر تمایل خود را برای جذب فکیر اعلام کرده ولی به لیون گفته دیگر حاضر نیست 53 میلیون پوند برای او بپردازد. یورگن کلوپ که به فکر تقویت تیم خود برای فصل آینده است به این بازی‌ساز فرانسوی علاقه دارد.

 

دیلی‌میل به نقل از برخی اخبار در رسانه‌های فرانسوی می‌گوید لیورپول دریافته که امسال این احتمال وجود دارد که بتواند فکیر را با مبلغی کمتر از توافق سال گذشته به خدمت بگیرد و به همین علت بار دیگر به جذب او علاقه‌مند شده است.

 

بازی دوستانه‌ای که قرار است روز 31 ژوئیه در شهر ژنو بین لیورپول و لیون برگزار شود فرصت ایده‌آلی برای مذاکرات مدیران دو باشگاه بر سر انتقال این ستاره فرانسوی به لیورپول است.

 

دیدگاه‌ها