کد خبر : 1617379 | 23 خرداد 1398 ساعت 11:45 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

تحقیق فیفا از اوسترسوند به خاطر انتقال قدوس به آمیان

وبسایت سوئدی اکسپرسن می‌گوید به دلیل شکایت باشگاه اوئسکای اسپانیا از باشگاه سوئدی اوسترسوند، باشگاه سابق سامان قدوس، فیفا درباره انتقال قدوس از اوسترسوند به آمیان تحقیق خواهد کرد.

تحقیق فیفا از اوسترسوند به خاطر انتقال قدوس به آمیان

به گزارش "ورزش سه"، سامان قدوس، ملی‌پوش کشورمان ماه اوت سال گذشته باشگاه سوئدی اوسترسوند را ترک کرد و به باشگاه فرانسوی آمیان پیوست. اما پیش از انتقال قدوس به آمیان، بین باشگاه اسپانیایی اوئسکا و اوسترسوند بر سر او اختلاف نظر و درگیری اتفاق افتاده بود.

 

باشگاه اسپانیایی اوئسکا که فصل گذشته در لالیگا حضور داشت مدعی بود بر سر انتقال قدوس با اوسترسوند به توافق رسیده و در نتیجه قدوس باید به اسپانیا رفته و برای این تیم بازی کند. اما اوسترسوند ادعاهای باشگاه اسپانیایی را رد کرد و چند روز بعد از آن قدوس به آمیان رفته و رسماً پیراهن این تیم فرانسوی را به تن کرد.

 

1381299

 

اوئسکا بعد از آن از باشگاه سوئدی اوسترسوند به شدت انتقاد کرد و رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند به همین دلیل از باشگاه سوئدی به فیفا شکایت کرده است.

 

حالا هانس هولتمان سخنگوی فیفا تایید کرده که باشگاه اسپانیایی اوئسکا از اوسترسوند رسماً به فیفا شکایت کرده و تحقیقات از باشگاه سوئدی در جریان است.

 

سخنگوی فیفا در این باره گفت:" بله تایید می‌کنم که فیفا در حال تحقیقات از باشگاه سوئدی اوسترسوند درباره سامان قدوس است و این به دلیل شکایت باشگاه اسپانیایی اوئسکا است".

 

وبسایت سوئدی اکسپرسن می‌گوید با باشگاه اوسترسوند تماس گرفته تا نظرش را درباره این موضوع جویا شود ولی اوسترسوند پاسخی به این درخواست‌ها نداده است.

 

 

دیدگاه‌ها