کد خبر : 1617407 | 23 خرداد 1398 ساعت 13:25 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه‌های نقل و انتقالاتی خط حمله برای منچستریونایتد

روزنامه انگلیسی میرر از سه گزینه اصلی منچستریونایتد برای تقویت خط تهاجمی خود در فصل آینده پرده برداشت.

گزینه‌های نقل و انتقالاتی خط حمله برای منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، با وجود تلاشهای رئال مادرید برای فروش گرت بیل، ستاره ولزی این تیم به منچستریونایتد، امروز اعلام شد مدیران ارشد یونایتد از مذاکره درباره خرید بیل سر باز زده‌اند. روزنامه میرر می‌گوید نایب‌رئیس منچستریونایتد، اد وودوارد و سرمربی این تیم اوله گنار سولسشر هدفهای دیگری برای نقل و انتقالات تابستانی در نظر گرفته‌اند و به خصوص برای تقویت فاز تهاجمی تیم‌شان برنامه دارند.

 

با توجه به اینکه روملو لوکاکو تمایل دارد به اینتر منتقل شود، سولسشر قصد دارد هر طور شده خط حمله خود را تقویت کند. او روز چهارشنبه در اولین قدم در این راستا، دنیل جیمز، وینگر باشگاه سوانسی را به خدمت گرفت.

 

انتقال جیمز با استراتژی نقل و انتقالاتی جدید یونایتد همراستا است. شیاطین سرخ قصد دارند به جای بازیکنان گران‌قیمت و پا به سن گذاشته به استعدادهای جوان روی بیاورند.

 

1412678

 

استعدادیاب‌های یونایتد در ماه‌های اخیر در فرانسه بوده‌اند و نیکلاس پپه و موسی دمبله، مهاجمین شاغل در لوشامپیونا در رادار شیاطین سرخ قرار دارند.

 

پپه که ملی‌پوش ساحل عاجی است به احتمال زیاد باشگاه لیل را ترک کرده و راهی یک باشگاه بزرگ خواهد شد. میرر می‌گوید مهم‌ترین رقیب یونایتد برای جذب پپه باشگاه بایرن مونیخ است.

 

1412679

 

اما موسی دمبله ستاره لیون از سوی سولسشر و کادر فنی منچستریونایتد به عنوان جایگزین مناسب لوکاکو در نظر گرفته شده است.

 

دیدگاه‌ها