کد خبر : 1617452 | 23 خرداد 1398 ساعت 17:51 | 3.9K بازدید | 0 دیدگاه

یک نام عجیب در فهرست فروش رئال مادرید

هرچند رئال کار خود در نقل و انتقالات را طوفانی شروع کرده ولی یکی از اهداف اصلی سران باشگاه، فروش چندین بازیکن نامدار برای فرار از نقض فرپلی مالی است.

یک نام عجیب در فهرست فروش رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال مادرید تا به اینجا توانسته 5 بازیکن جدید برای فصل 20-2019 به خدمت بگیرد. رودریگو، میلیتائو، یوویچ، هازارد و فرلاند مندی با هزینه ای بالغ بر 300 میلیون یورو جذب رئال شده اند و کار رئال با جذب پوگبا یا اریکسن به اتمام خواهد رسید.

در عین حال، سران رئال با یک معضل بزرگ مواجه هستند که با فروش یا انتقال قرضی چندین بازیکن حل خواهد شد. با بازگشت بازیکنان قرضی و اضافه شدن 5 خرید جدید، رئال 35 بازیکن در مجموعه خود دارد و باید حداقل 12 بازیکن را در فهرست فروش یا انتقال قرضی قرار دهد.

 

 

1392825

 

 

طبق ادعای کادنا سر، حضور گرت بیل، ایسکو و لوکاس واسکز در فهرست فروش بدیهی است. گرت بیل را نه زیدان می خواهد و نه سران باشگاه اما ایسکو مورد نظر زیدان قرار دارد ولی باشگاه معتقد است که با فروش این بازیکن می تواند به 80 میلیون یورو دست یابد.

نکته عجیب اما قرار گرفتن نام مارکو آسنسیو در لیست سیاه زیدان است. آسنسیو از تابستان 2016 بود که با تصمیم زیدان توانست به تیم اول رئال راه یابد و درخششی فوق تصور داشت اما فصل گذشته با افتی فاحش روبرو شد و با توجه به حضور وینگرهایی چون وینیسیوس، هازارد و براهیم دیاز، دیگر جایی برای او در مجموعه رئال نیست و هم باشگاه و هم زیدان موافق این هستند که در صورت رسیدن پیشنهادی خوب و وسوسه انگیز، با فروش او موافقت کنند.

به این ترتیب، ستاره 23 ساله اهل مایورکا ممکن است به یکی از قربانیان پروژه جدید فلورنتینو پرز تبدیل شود و تاوانی سنگینی برای فصل ناامیدکننده خود بدهد. گفته می شود که لیورپول حاضر است برای جذب این بازیکن، 90 تا 100 میلیون یورو هزینه کند.

 

دیدگاه‌ها