کد خبر : 1617453 | 23 خرداد 1398 ساعت 17:50 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

لک: امکان هر انتقالی در فوتبال وجود دارد

دروازه‌بان فصل قبل نساجی می‌گوید در فوتبال حرفه‌ای امکان هر انتقالی ممکن است و این اتفاق ممکن است برای او نیز رخ بدهد.

لک: امکان هر انتقالی در فوتبال وجود دارد

به گزارش "ورزش سه"، حامد لک درباره وضعیت ادامه همکاری‌اش با نساجی مازندران اظهار کرد: قراردادم با نساجی به پایان رسیده و ادامه حضورم در تیم مشخص نیست؛ هنوز باشگاه تصمیمی برای انتخاب کادر فنی نگرفته و نساجی در حال از دست دادن زمان برای آماده‌سازی پیش فصل است که امیدوار هستم با تدبیر مسؤولان هرچه زودتر وضعیت تیم مشخص شود.

 

او ادامه داد: خدا را شکر سال خوبی در کنار هواداران بی‌نظیر و پُرشور نساجی داشتم؛ تماشاگرانی که بازی برای آنها افتخار و ارزشمند بود و خوشحال هستم یک فصل برای این طرفداران بازی کردم، اما وضعیت سال آینده‌ام معلوم نیست؛ واقعا تیم وضعیت نامشخصی دارد و پیشنهادات خوبی هم به دستم رسیده است.

 

دروازه‌بان سابق تیم ملی درباره انتخاب تیم سال آینده‌اش ابراز کرد: پیشنهادات خوبی دارم که یکی از آنها از یک تیم مطرح به دستم رسیده و امکان هر انتقالی وجود دارد؛ ضمن اینکه این پیشنهاد از هر نظر برای یک بازیکن فوتبال خوب است.

 

حامد لک عنوان کرد: در فوتبال حرفه‌ای امکان هر انتقالی وجود دارد و من هم با در نظر گرفتن همه جوانب و رسیدن به موفقیت و همچنین تیمی که بتوانم در آن بیشتر دیده شوم و دوباره به تیم ملی برگردم، باشگاه جدیدم را انتخاب می‌کنم.

دیدگاه‌ها