کد خبر : 1617527 | 24 خرداد 1398 ساعت 10:42 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

دنیل ارزانی: به زودی به ترکیب سلتیک برمی‌گردم

دنیل ارزانی، ستاره استرالیایی و ایرانی‌الاصل سلتیک در گفتگو با فاکس درباره آخرین وضعیت خود و مسائل مختلف به گفتگو پرداخت.

دنیل ارزانی: به زودی به ترکیب سلتیک برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، یک سال گذشته برای دنیل ارزانی، ستاره ملی‌پوش فوتبال استرالیا سال فوق‌العاده‌ای بوده. ارزانی در این یک سال از فوتبالیستی جوان و تازه‌‌کار در لیگ استرالیا به یکی از مهره‌های درخشان تیم ملی این کشور در جام جهانی روسیه تبدیل شد و در نهایت با امضای قرارداد با منچسترسیتی به این غول انگلیسی پیوست و به عنوان یار قرضی راهی باشگاه اسکاتلندی سلتیک شد.

 

1412829

 

ارزانی در گفتگو با فاکس درباره یک سال درخشانی که پشت سر گذاشته صحبت کرد و در ابتدا با اشاره به حضورش در جام جهانی و به خصوص اولین بازی استرالیا مقابل فرانسه، قهرمان جهان، گفت:" وقتی با فرانسه بازی کردیم جلوی پوگبا و امباپه قرار گرفتیم. ولی من از آنها ترسی نداشتم و آنها را آدمهای معمولی می‌دیدم. البته امباپه که هنوز خیلی معروف نبود. می‌دانم پوگبا فوتبالیست خیلی بزرگی است و همان موقع هم بود ولی من آنها را به چشم آدمهای عادی می‌دیدم و این برای خودم هم خیلی عجیب بود".

 

ارزانی در این مصاحبه می‌گوید درخشش خود را مدیون مربی سابقش در ملبورن سیتی، وارن جویس، سرمربی انگلیسی این تیم استرالیایی است. او در این باره گفت:" نقشی که وارد در پیشرفت من بازی کرد فوق‌العاده بود. البته او تا کنون فوتبالیست‌های جوان زیادی را پرورش داده و به جاهای خوبی رسانده. او مربی خیلی سخت‌گیری است ولی می‌داند چطور باید به بازیکنان جوان انگیزه بدهد".

 

ارزانی که متولد سیدنی است می‌گوید منتظر پیشنهاد باشگاه اف‌سی سیدنی بوده تا از ملبورن به شهر زادگاهش برگردد ولی به جای سیدنی، منچسترسیتی به او پیشنهاد داده است. دنیل ارزانی در این باره گفت:" آنقدر منتظر باشگاه سیدنی شدم ولی هیچ خبری نشد. تا اینکه منچسترسیتی از راه رسید و خواهان جذب من شد".

 

ارزانی در ادامه می‌گوید چیزی به بهبود کامل مصدومیتش باقی نمانده و به زودی به تمرینات سلتیک برخواهد گشت.

 

دیدگاه‌ها