کد خبر : 1617830 | 25 خرداد 1398 ساعت 17:02 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

بدرقه: فولادآره نا نگین فوتبال است

میلاد بدرقه بازیکن بهبهانی فولاد می گوید اتفاقات فینال جام حذفی و ضرر به ورزشگاه نباید هیچگاه تکرار شود.

بدرقه: فولادآره نا نگین فوتبال است

به گزارش ورزش سه، میلاد بدرقه وینگر بهبهانی تیم فولاد که با حضور پورموسوی در پست مدافع آخر به کار گرفته شد، در این فصل نزدیک به ۱۴۰۰ دقیقه برای سرخ های اهواز به میدان رفته است.

 

بدرقه درباره شرایط خود برای فصل بعد گفت: قرارداد من با فولاد تمام شده و تاکنون مسئولان تیم تماسی با من برای تمدید قرارداد نداشته اند، من نیز با توجه به سنم می خواهم بهترین تصمیم را برای آینده ام بگیرم. فولاد خانه من است، هرچه در فوتبال دارم از فولاد است وباتوجه به پیشنهادهایی که دارم دوست دارم در این مدت بهترین تصمیم را برای آینده ام بگیرم.

 

وی در ادامه نیز درباره شرایط امسالشان گفت: سال سختی با فولاد داشتیم تغییرات زیادی در تیم بوجود آمد و شاید این دلیل اصلی عدم موفقیت ما بود، هر سرمربی که می آمد نیاز به زمان داشت تا تیم را هماهنگ کند، همه آن ها تمام تلاشششان را کردند و من به نوبه خودم از آنها ممنون هستم. امیدوارم با حضور اقای نکونام و تلاش باشگاه، فولاد به جایگاه خودش که حضور در کورس قهرمانی است بازگردد.

 

وی درباره حواشی فینال حذفی نیز گفت: من از نزدیک شاهد این بوده ام که چگونه باشگاه برای ساخت این ورزشگاه تلاش کرد. فولاد اره نا نگین فوتبال ایران است و باید بیش از پیش از آن مراقبت کنیم، آن اتفاقات قلب همه را شکاند و امیدواریم که دیگر شاهد آن هیچ کجا نباشیم.

دیدگاه‌ها