کد خبر : 1617835 | 25 خرداد 1398 ساعت 17:21 | 6.6K بازدید | 1 دیدگاه

CR7 و به چالش کشیدن مسی و فن دایک

رمزگشایی از پست اینستاگرامی جدید رونالدو

کریستیانو رونالدو با انتشار پستی در اینستاگرام، به ارزیابی فصل گذشته پرداخت و موفقیت های فردی و تیمی خود را یادآور شد.

رمزگشایی از پست اینستاگرامی جدید رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، تابستان گذشته کریستیانو رونالدو با جدایی از رئال و پیوستن به یوونتوس خبرساز شد. او پس از 9 سال بازی برای رئال راهی یووه شد و توانست در اولین فصل حضورش، قهرمانی سری آ و نیز سوپرکاپ ایتالیا را تجربه کند اما از قهرمانی در چمپیونزلیگ ناکام ماند.

بسیاری معتقدند او به همین دلیل شانسی برای کسب توپ طلای ششم خود ندارد ولی قهرمانی با پرتغال در لیگ ملت های اروپا و هت تریک او در بازی نیمه نهایی برابر سوئیس، باعث شده تا شانس او برای توپ طلا کمی افزایش یابد.

 

 

1413164

 

 

رونالدو در پست اینستاگرامی خود ابتدا به انتقالش به یوونتوس اشاره کرد و نوشت:« چه فصل به یادماندنی‌ای! تجربه‌های جدید، باشگاهی عظیم، شهری هیجان‌انگیز، شکستن رکوردهای جدید و سه عنوان قهرمانی دیگر.»

 

او سپس تمام موفقیت های فردی و تیمی خود در فصل گذشته را برای دوست دارانش یادآور شد:« گل پیروزی‌بخش در سوپرجام ایتالیا، قهرمانی در سری آ، بهترین بازیکن سری آ و به ثمر رساندن 21 گل – قهرمانی در لیگ ملتها و هت‌تریک – اولین بازیکنی که در چمپیونزلیگ به 100 پیروزی و 125 گل زده رسید- اولین بازیکنی که 10 جام قهرمانی یوفا بدست آورد – اولین بازیکنی که با تیم ملی در همه مراحل نهایی این رقابتها گلزنی کرده: جام جهانی، جام ملتهای اروپا، جام کنفدراسیون‌ها و لیگ ملتهای یوفا – اولین بازیکنی که از سال 2004 تا 2019 با تیم ملی در ده دوره پیاپی در رقابتهای نهایی موفق به گلزنی شده.»

 

 

1412040

 

 

بسیاری معتقدند که هدف اصلی رونالدو از انتشار این پست، یادآوری این مساله بوده است که او همچنان یکی از شانس های اصلی توپ طلا در سال 2019 محسوب می شود. رونالدو که سال گذشته در رده بندی نهایی پس از مودریچ دوم شد، امسال به همراه ویرژیل فن دایک و لیونل مسی، جزو سه گزینه اصلی توپ طلا محسوب می شود. هرچند خیلی ها معتقدند که این ستاره 34 ساله شانس زیادی برای این مهم ندارد ولی او با اعتماد به نفس ستودنی خود، عقیده ای دیگر دارد.

 

 

1412703

 

 

ویرژیل فن دایک با لیورپول، قهرمانی چمپیونزلیگ را تجربه کرد و عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر انگلیس را نیز تصاحب کرد. او می تواند پس از سال 2006 که کاناوارو توپ طلا گرفت، دومین مدافعی باشد که به توپ طلا رسیده است.

 

لیونل مسی هم هرچند با بارسا در لیگ قهرمانان توفیقی کسب نکرد اما توانست کفش طلای اروپا را برای سومین سال متوالی تصاحب کند و برای دومین فصل متوالی هم قهرمان لالیگا شد. اگر مسی بتواند با آرژانتین قهرمان کوپا آمه ریکا شود، شانس خود برای توپ طلای ششم را بیش از پیش افزایش خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها