کد خبر : 1617856 | 25 خرداد 1398 ساعت 18:38 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم دوباره فرصت خدمت فراهم شد

خطیبی: اولویت ما در ماشین جوان‌ها هستند

رسول خطیبی به عنوان سرمربی ماشین سازی تبریز انتخاب شد تا گفتگوی کوتاه با ورزش سه داشته باشد.

خطیبی: اولویت ما در ماشین جوان‌ها هستند

رسول خطیبی که بعد از بیست سال ماشین سازی تبریز را لیگ برتری کرده بود بار دیگر سکان دار این تیم تبریزی شد. خطیبی بعد از معرفی به عنوان سرمربی تیم ماشین سازی تبریز گفت: خوشحالم که بار دیگر توفیقی شد به عنوان سرمربی قدیمی ترین تیم فوتبال آذربایجان فرصت خدمت رسانی داشته باشم و در این راه ضمن رخصت از پیشکسوتان  تیم  و هواداران فهیم و خونگرم ماشین و با استعانت از درگاه خداوند منان و دست در دست همدیگر تلاش می‌کنیم برای شکوفایی استعداد های جوانان آذربایجان کوشا باشیم.

 

خطیبی در مورد سیاست کاری خود در این باشگاه نیز اظهار داشت: من در گذشته نیز نشان دادم که به جوانان بها می دهم و در این تیم نیز تلاش خواهیم کرد با اولویت قراردادن جوانان بومی تیم جوان و مستعدی را روانه مسابقات کنیم و نماینده شایسته ای برای مردم آذربایجان باشیم.

 

سرمربی جدید ماشین سازی تبریز ادامه داد: از حسن اعتماد مالک محترم باشگاه حاج آقا زنوزی و اعضای محترم هیات مدیره باشگاه و شخص آقای حاج حمید حسین زاده به خاطر اعتمادی که به اینجانب داشتند تشکر و قدردانی می کنم همچنین از زحمات آقای دکتر هوشنگ نصیرزاده و محمد رضا مهاجری مدیر عامل و سرمربی پیشین این تیم نیز تقدیر و تشکر می کنم.

دیدگاه‌ها