کد خبر : 1617865 | 25 خرداد 1398 ساعت 18:57 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

ریبری: توان بازی برای یک تیم بزرگ را دارم

فرانک ریبری پس از خداحافظی از بایرن قصد بازنشستگی از فوتبال را ندارد.

ریبری: توان بازی برای یک تیم بزرگ را دارم

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ چندی قبل اعلام کرد تمایلی به تمدید قرارداد فرانک ریبری ندارد و بدین ترتیب دوران درخشش این ستاره فرانسوی در آلیانس آره نا به اتمام رسید.

ماه گذشته در آخرین بازی فصل بایرن، فرانک ریبری بعد از تشویق هواداران احساساتی شد و نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد تا بدین ترتیب تصاویری تاثیرگذار در آخرین ساعات حضور وی در لباس بایرن مونیخ به ثبت برسد. فرانک ریبری در سال 2007 به بایرن مونیخ پیوست و با این تیم 9 بار فاتح بوندسلیگا شد.

 

 

1406950

 

 

ستاره فرانسوی اما همچنان قصد دارد به فوتبال ادامه دهد و معتقد است می تواند تا دو سال دیگر در یک باشگاه بزرگ بازی کند: «فکر می کنم همچنان چیزی برای ارائه کردن دارم. تا زمانی که حس کنم پاها و ذهنیتم سطح بالایی دارد، به فوتبالم ادامه خواهم داد. معتقدم که می توانم برای باشگاهی بزرگ بازی کنم. 

 می خواهم دو سال دیگر بازی کنم. البته پول بیشتری نیز به دست خواهم آورد. مهم نیست به چه باشگاهی می روم ولی این تصمیم مهمی است که فقط به من بستگی ندارد و خانواده ام نیز در این تصمیم دخیل هستند. به هر حال معتقدم که همچنان می توانم یک چالش جدید را در سطحی بالا تجربه کنم.»

دیدگاه‌ها