کد خبر : 1617902 | 25 خرداد 1398 ساعت 21:43 | 3K بازدید | 0 دیدگاه

دومین خبر بد در یک روز به مهاجم رئال مادرید!

لوکاس واسکز، مهاجم اسپانیایی رئال مادرید، ساعات خوشی را سپری نمی کند.

دومین خبر بد در یک روز به مهاجم رئال مادرید!


به گزارش "ورزش سه"، لوکاس واسکز در حال سپری کردن تعطیلات خود به همراه خانواده بود که در هنگام بازگشت متوجه شد خانه او مورد هجوم سارقان قرار گرفته تا او جدیدترین قربانی این اتفاق عجیب در هفته های اخیر در اسپانیا باشد. در همین یک هفته گذشته به خانه ایسکو، زین الدین زیدان و آلوارو موراتا نیز دستبرد زده شده بود.

 

1379796

 

اما ساعتی قبل نشریه مارکا مدعی شد نام لوکاس واسکز در فهرست فروش رئال مادرید قرار گرفته تا اوقات این بازیکن تلخ تر از همیشه شود. به نظر می رسد با ورود ادن هازارد، زیدان دیگر تمایلی به حفظ این بازیکن ندارد و احتمال جدایی لوکاس واسکز در تابستان از رئال مادرید بالاست.

 

اگرچه خود لوکاس واسکز تمایلی به جدایی از رئال مادرید ندارد، اما باشگاه در صورت رسیدن پیشنهاد با طرف مقابل وارد مذاکره خواهد شد. چند روز قبل نشریات ایتالیایی خبر از تمایل آنتونیو کونته، سرمربی جدید اینتر به جذب این بازیکن دادند و ممکن است سری آ مقصد بعدی بازیکن چند پسته رئال مادرید در فصل بعد باشد.

 

لوکاس واسکز در اولین مقطع حضور زیدان بازیکن مورد علاقه او بود و زیزو در بسیاری از دیدارهای مهم از او استفاده می کرد اما به نظر می رسد در این مقطع تمایلی به حفظ واسکز در باشگاه وجود ندارد.

دیدگاه‌ها