کد خبر : 1617971 | 26 خرداد 1398 ساعت 11:23 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

قطر-پاراگوئه؛ شب تاریخی عنابی ها در ریو

رونمایی از قهرمان آسیا در ماراکانای رویایی

خوشبین ترین طرفدار قطر هم تصور نمی کرد روزی را ببیند که عنابی ها در کوپاآمریکا فرصت رویارویی با بهترین های آمریکای جنوبی را به دست آورده باشد.

به گزارش "ورزش سه"، چشم انداز 20 ساله روسای فوتبال قطر با هزینه گزاف سرانجام نتیجه داد تا عنابی ها چند ماه قبل و در فاصله دو سه سال تا میزبانی جام جهانی 2022 جام ملت های بزرگ ترین قاره جهان را فتح و برای اولین بار نام خود را در جمع قهرمانان آسیا ثبت کند.


قطر با کلکسیونی از بازیکنان دو ملیتی و پرورش یافته در آکادمی آسپایر توانست با تفکرات تاکتیکی ناب مربی اسپانیایی خود فیلیکس سانچس تمامی رقبای خود در آسیا را از پیش رو برداشته و جام قهرمانی را با شایستگی بالای سر ببرد. عنوانی که زمینه ساز حضور این تیم در کنار ژاپن فینالیست ناکام جام ملت ها در کوپاآمریکا 2019 به عنوان دو مهمان این دوره شد تا رویایی بزرگ برای طرفداران این کشور کوچک حاشیه خلیج فارس رقم بخورد.


امشب از ساعت اولیه بامداد، قطر در اولین تجربه خود در جامی معتبر همچون کوپاآمریکا مقابل تیمی مثل پاراگوئه به میدان می رود. ورزشگاه رویایی ماراکانا در بندر زیبای ریودوژانیرو می تواند شبی تاریخی برای عنابی ها رقم بزند، جدالی که توجه تمام رسانه های این کشور را نیز به خود معطوف کرد تا امروز با تیترهای حماسی به استقبال از بازی های عنابی ها بروند.


فیلیکس سانچس و شاگردانش که تدارک گسترده ای برای حضور موفق در جام جهانی 2022 در پیش رو دارند گام اول را در تورنمنتی مثل کوپاآمریکا برخواهند داشت آن هم در گروهی که کلمبیا با کارلوس کی روش اولین بازی را از آرژانتین برد تا از همان روز اول برای همه مدعیان خط و نشان بکشد. قطر اگر قصد تاریخ سازی در کوپا را دارد باید از همین بازی با پاراگوئه در قامت قهرمان آسیا خودی نشان بدهد در غیر این صورت اوضاع خوبی نخواهد داشت.

 

1413318

 

روزنامه استاد الدوحه به عنوان یکی از معروف ترین رسانه های نوشتاری دوحه با این جلد و تیتر به استقبال بازی با پاراگوئه رفته است.

 

1413317

 

توپ بازی امشب بازی قطر با پاراگوئه که از دیروز به نمایش گذاشته شد.

 

1413316

 

آخرین جلسه تمرینی عنابی ها در ورزشگاه ماراکانا با نظارت کامل مربی اسپانیایی و دستیارانش برگزار شد.

دیدگاه‌ها