کد خبر : 1617987 | 26 خرداد 1398 ساعت 12:29 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

در ایران و پرسپولیس هیچ مشکلی نداشتم

برانکو: انتقال 600هزار دلار با چمدان جوک است!

وبسایت کروات 100posto در کرواسی با برانکو ایوانکوویچ که به شهر مونیخ سفر کرده بوده گفتگو کرده و این گفتگو امروز در این وبسایت منتشر شده است.

برانکو: انتقال 600هزار دلار با چمدان جوک است!

به گزارش "ورزش سه"، وبسایت کروات 100posto در جریان سفر برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس به شهر مونیخ با او همراه شده و با پروفسور فوتبال کروات گفتگو کرده است.

 

خبرنگار وبسایت کروات ابتدا از برانکو می‌پرسد که آیا سفر او به مونیخ به فوتبال و مربی‌گری ارتباط دارد؟

 

برانکو در پاسخ می‌گوید:" نه من برای کار به اینجا نیامده‌ام. این یک سفر خانوادگی است که برای دیدن خانواده و دوستانم ترتیب داده شده".

 

1413342

 

خبرنگار کروات از برانکو می‌پرسد با توجه به اینکه به دلیل تحریم‌های آمریکا علیه ایران قادر به انتقال بخشی از دستمزد خود که خبرنگار کروات مدعی می‌شود 600هزار یورو است به بانک‌های خارجی نیست چرا اینقدر آرام و خونسرد به نظر می‌رسد؟ برانکو در پاسخ می‌گوید:" بله من هم این خبرها را خوانده‌ام ولی به نظرم به جوک شبیه است. من می‌دانم ایران در حال حاضر از نظر انتقال پول با مشکلاتی مواجه است ولی این مساله قابل حل است. اینکه می‌گویند برانکو باید پولش را در چمدان بگذارد و از ایران بیرون بیاورد که واقعا جوک است".

 

برانکو در ادامه این گفتگو درباره پرسپولیس و دوران حضورش در ایران به خبرنگار کروات گفت:" ما در این چهار سال در تهران دوران فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتیم. من و همکارانم با عشق و محبت بی‌نظیر مردم ایران روبرو شدیم چون فوتبال در آن کشور اهمیت زیادی دارد و ما نتایج خیلی خوبی بدست آوردیم. در ایران میانگین تماشاچی هر بازی حدود 55هزار نفر است. به صفحه اینستاگرام من نگاه کنید، من آنجا بیشتر از یک میلیون نفر دنبال‌کننده دارم. بازیکنان پرسپولیس هم واقعا بی‌نظیرند. فوتبالیست‌هایی باارزش و خوب. من در ایران و در پرسپولیس هیچ مشکلی نداشتم".

 

1407043

 

خبرنگار کروات از برانکو می‌پرسد می‌گویند تعداد زیاد مهرهای ورود به ایران که روی پاسپورت شما است موقع سفر به کشورهای غربی برایتان دردسرساز شده، آیا این واقعیت دارد؟ برانکو در پاسخ می‌گوید:" زمانی که به ایران رفته بودم وقتی برای اولین بار خواستم به آمریکا بروم، کنسول از من پرسید این مهر کجا است؟ ایران؟ من به آنها گفتم ببینید، من یک مربی حرفه‌ای فوتبال هستم و مشغول انجام دادن کارم هستم. من برای ایرانی‌ها کار حرفه‌‌ای می‌‌کنم و با سیاست هیچ رابطه‌ای ندارم. حالا اگر می‌خواهید به من ویزا بدهید و اگر هم نمی‌خواهید که هیچ. در نهایت هم ویزا برایم صادر شد و برای دیدن بازی مکزیک و پاراگوئه به شیکاگو رفتم".

 

دیدگاه‌ها