کد خبر : 1618039 | 26 خرداد 1398 ساعت 15:52 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

مهری: مطمئن باشید امسال، سال ماست

هافبک خوب فصل گذشته ماشین سازی ضمن اینکه حضور در تراکتورسازی را بهترین تصمیمش می‌داند ابراز امیدواری کرد که در این فصل همراه این تیم به مقام قهرمانی دست یابند.

مهری: مطمئن باشید امسال، سال ماست

 به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس‌ازآنکه در فصل گذشته در هفته‌های پایانی قافیه را به رقبای خوب واگذار کرد با نحوه ورودش به بازار نقل و انتقالات نشان داده نه‌تنها انگیزه‌اش را برای فتح لیگ برتر از دست نداده است بلکه در این فصل تمام عزم خود را جزم کرده است تا جام زرین لیگ نوزدهم را با خود به دیار آذربایجان ببرد و به‌نوعی طلسم را بشکند.


محمدرضا زنوزی مالک این تیم علاوه بر خرید مصطفی دنیزلی سرمربی سرشناس و پرافتخار ترکیه‌ای چند بازیکن خوب را هم به جمع بازیکنانش اضافه کرده است. یکی از آن بازیکنان سعید مهری هافبک تدافعی و خوش تکنیک فصل گذشته ماشین‌سازی است.


مهری جزو یکی از بازیکنان خوبی بود که در فصل گذشته در ماشین‌سازی زیر نظر رضا مهاجری بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشت و همین امر کافی بود تا مسئولان تراکتور این جوان بومی را به استخدام تراکتور دربیاورند. وی در ابتدا در خصوص انتقالش به تراکتورسازی اظهار داشت: «خب من‌بعد از پایان این فصل که فکر می‌کنم فصل نسبتاً خوبی را هم‌پشت سر گذاشتم چند پیشنهاد از سوی تیم‌های مختلف داشتم ولی فکر می‌کنم بهترین تصمیم ممکن را گرفتم تا یک سال دیگر در کنار تماشاگران تبریزی فوتبالم را ادامه دهم بلکه بتوانیم در کنارسایرهم بازی‌هایم پر شور ها را به آرزویشان برسانیم.»


وی در خصوص اینکه خیلی‌ها تصور می‌کنند که به‌این‌علت که مالک باشگاه ماشین‌سازی در تراکتور حضور دارد راهی جز رفتن به این تیم نداشت گفت: «من باوجوداینکه هنوز با ماشین‌سازی قرارداد داشتم هیچ اجباری نبود و آرزوی هرکسی در این شهر است که روزی بخواهد در تراکتور بازی کند که خدا را شکر این تجربه هم قسمت من شد.»


وی در ادامه با اشاره به فصل گذشته تراکتور افزود: «پارسال هم تراکتور تیم بسیار خوبی را بسته بود اما متأسفانه در هفته‌های پایانی نتیجه لازم کسب نشد اما مطمئن باشید امسال سال ماست.»


وی در خصوص حضور مصطفی دنیزلی یکی از مربیان مطرح فوتبال ترکیه در تیم تراکتور گفت: «به‌هرحال این نشان می‌دهد تا چه حد امسال تیم تراکتور انگیزه بالایی دارد و به‌طور طبیعی خیلی خوشحالم که در این برهه از فوتبالم را زیر نظر کسی مثل دنیزلی که یک مربی باکلاس و شناخته‌شده در سطح دنیا است دنبال خواهم کرد و امیدوارم بتوانم نظر او را در این فصل جلب کنم و در کل فصل خوبی را پشت سر بگذارم.»


مهری درباره پست تخصصی و کار سختی که این فصل درحضوربازیکنان باکیفیت تراکتور دارد چیست تأکید کرد: «من در اکثر بازی‌های این فصل در پست هافبک دفاعی بازی کردم اما قابلیت بازی در پست هافبک هجومی هم دارم. باوجود بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی که در حال حاضر در تراکتور حضور دارند می‌دانم چه‌کار سختی را در پیش رودارم. این امر نه‌تنها مایه دلسردی من نمی‌شود بلکه باعث خواهد شد تا من تلاشم را بیشتر کنم.»


وی در پایان با اشاره به شماره موردعلاقه‌اش در تراکتور و شروع تمریناتش اظهار داشت: «من شخصاً به شماره 8 علاقه دارم اما به‌هرحال اهداف بزرگ‌تری را در پیش رودارم که شماره پیراهن در برابرش ارزش چندانی نخواهد داشت. ضمن اینکه من تا دیروز تمرینات اختصاصی خود را پی می‌گرفتم اما از امروز تمرینات ما به شکل رسمی آغاز خواهد شد.»

دیدگاه‌ها