کد خبر : 1618046 | 26 خرداد 1398 ساعت 15:59 | 943 بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه نه، این بار فقط فوتبال

رحمتی و فراری به سوی آرامش

عقد قرارداد رحمتی با پدیده یک پیغام روشن دارد، او جایی می رود که سال های آخر فوتبالش را به دور از هیاهو پیگیری کند.

رحمتی و فراری به سوی آرامش

به گزارش ورزش سه، اغراق نیست اگر بگوییم مهدی رحمتی موفق ترین دروازه بان 20 سال گذشته فوتبال ایران بوده است، کسی که بیش از 80 بازی ملی دارد، یکی از رکورددارن کلین شیت در لیگ قهرمانان آسیا است، رکورد کلین شیت تاریخ لیگ برتر در یک فصل در دست او است و در مجموع تمام فصول لیگ برتر هم کسی به اندازه او نتوانسته دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

 

اما گلر موفق استقلال در طول سال هایی که در این تیم بازی کرده است، همیشه در کنار نمایش فنی خوب حضورش با حاشیه هایی روبرو بوده است حاشیه هایی که در نهایت او را به خط پایان رساند و این دروازه بان خوش نام فوتبال ایران در نهایت ترجیح داد سال های پایانی فوتبالش را دور از تیم محبوبش به پایان برساند.

 

مهدی رحمتی خواسته و ناخواسته همیشه درگیر حواشی در استقلال بوده است و خیلی ها او را به دخالت در تصمیم های باشگاه و البته کادرفنی متهم می کردند هرچند چنین ادعاهایی در مورد او ثابت نشد  و تنها در حد اتهام باقی ماند. اما این گلر با تجربه امسال سال متفاوتی را تجربه کرد، جایی که در 17 بازی در لیگ برتر درون دروازه آبی ها قرار گرفت و تنها 6 گل دریافت کرد که این آمار می توانست در صورت تداوم حضورش موفق ترین فصل ممکن را برای او رقم بزند اما اتفاق های دربی برای او طوری رقم خورد که این بازیکن را تا پایان فصل نیمکت نشین کرد.  بعد از این بازی شایعه شد او اجازه نداده پنالتی را پاتوسی بزند و عدم مدیریت وینفرد شفر باعث او شدیدترین فشارها را تا چند روز بعد از بازی تحمل کند.

 

رحمتی اما این بار اهل تصمیم احساسی نبود و به جای جنگیدن با حواشی به پدیده رفت تا بعد از سال ها بتواند در آرامش فقط به فکر ادامه موفقیت هایش در فوتبال باشد. او حالا هم می تواند در آرامش کارش را ادامه بدهد و هم پدیده تیمی است که او می تواند در آن ثابت کند هنوز هم که هنوز است یکی از بهترین دروازه بان های فوتبال ایران است.

 

نویسنده: فرزام محمدعلیها

دیدگاه‌ها