کد خبر : 1618077 | 26 خرداد 1398 ساعت 18:04 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

مارکو کیسر بدنساز جدید استقلال را بهتر بشناسیم

بدنساز جدید باشگاه استقلال و یکی از دستیاران استراماچونی با انتشار متنی در سایت شخصیش به معرفی خود پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، پس از توافق نهایی آندره آ استراماچونی برای قبول هدایت تیم استقلال تهران در لیگ نوزدهم، دو دستیار او  سباستین لتو و مارکو کیسر که  به عنوان مربی در کادرفنی باید فعالیت داشته باشند شب گذشته به ایران سفر کردند .


در همین رابطه مارکو کیسر  که قرار است به عنوان بدنساز  در باشگاه استقلال فعالیت کند به معرفی خود پرداخت تا با فعالیت های او در گذشته بیشتر آشنا شویم :


در رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی از دانشگاه رم فارغ التحصیل شدم. مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته "تمرین دهنده حرفه‌ای ورزشکاران" از کاورسیانو در سال ۲۰۰۴ دریافت کردم.

 

1413415

 

کارم را در تیم "بِلونو کالچیو" آغاز کردم ، از سری D جوانان تا C2 ، سپس "سالرنیتانا کالچیو " در C1،  هشت فصل برای "نوارا" تا C1 و "برِتی" از سری Bتا سری A. همچنین در یک تیم فوتسال به مدت دو سال در سری C و B کار کردم. اولین ماجراجویی خارج از کشور من در تیم "والتا" از کشور مالت بوده که با قهرمانی لیگ و حضور در مراحل مقدماتی لیگ اروپا و لیگ قهرمانان همراه شد.‌



در دسامبر ۲۰۱۶ به تیم تونسی "Sfaxien" - که به یوونتوس عرب معروف است - پیوستم ، به مدت دو فصل متوالی در آنجا حضور داشتم که با این تیم به مرحله نیمه نهایی رقابتهای آفریقا راه یافتیم. حضور در تونس بسیار مفید بود و به دوران حرفه ای من احساس زیاد و تجربه ای بزرگ افزود. هم اکنون نیز در تیم "برکیکارا" در پرمیر لیگ مالت که در مقدماتی لیگ اروپا نیز حضور دارد کار می کنم."


.
گفتنی است او سه هفته پیش بصورت توافقی از برکیکارای مالت جدا شد و چندروز قبل همراه سباستین لتو به عنوان یکی از دستیاران استراماچونی به ایران آمد تا شرایط تمرینی استقلال را‌ بررسی‌ کند.

دیدگاه‌ها