کد خبر : 1618133 | 26 خرداد 1398 ساعت 22:06 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

قدرت‌های والیبال راشکست دادیم

خوش‌خبر: بازیکنان شادترین افراد هستند

امیر خوش‌خبر پس از پیروزی‌های تیم ملی در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال گفت: با شکست قدرت‌های والیبال، بردهای ارزشمندی کسب کردیم.

خوش‌خبر: بازیکنان شادترین افراد هستند

به گزارش ورزش سه و به نقل از مهر، تیم ملی والیبال ایران امروز موفق شد با پیروزی مقابل تیم ملی روسیه هر سه بازی هفته سوم خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.

 

سرپرست تیم ملی والیبال درباره شرایط تیم ملی گفت: سه برد ارزشمند مقابل قدرت‌های والیبال دنیا بدست آوردیم. طبیعتاً بازیکنان در حال حاضر شادترین بازیکنان روی زمین هستند. تقریباً می‌توان گفت بلیط حضور در جمع شش تیم برتر مرحله نهایی در شیکاگو را بدست آورده ایم و به همه تبریک می گویم.

 

امیرخوش خبر در ادامه گفت: کار سختی در پیش داریم. باید برنامه ریزی کنیم تا در بازی‌های هفته چهارم که به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود بردهای خوبی کسب کنیم که شور و شعف مردم اردبیل که همیشه وجود دارد باقی بماند.

 

وی درباره وضعیت امنیتی شهر ارومیه در ابتدای هفته سوم گفت: در ابتدا یک سری ناهماهنگی‌ها وجود داشت که طبیعی است چرا که ارومیه برای اولین بار میزبان یک رویداد بزرگ بود. در ادامه شرایط مدیریتی خوب شد و تیم ملی در آرامش و با اسکورت امنیتی در رفت و آمد بود و همه چیز تحت کنترل قرار گرفت.

 

خوش خبر تاکید کرد: امیدوارم برای اردبیل از تجربه میزبانی در ارومیه استفاده کنند. البته اردبیل تجربه میزبانی در مسابقات مختلف را دارد. امیدوارم اینجا با وسواس بیشتری عمل کنند. در پایان نیز از مردم ارومیه تشکر می‌کنم.

دیدگاه‌ها