کد خبر : 1618228 | 27 خرداد 1398 ساعت 13:38 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش: مصاحبه‌ای برای جدایی وریای عزیز !؟

مصاحبه علی خطیر درباره جزییات قرارداد وریا غفوری شانس او برای ماندن را کاهش داده است.

گزارش: مصاحبه‌ای برای جدایی وریای عزیز !؟

به گزارش "ورزش سه"، پرونده مذاکره وریا غفوری و استقلالی ها دوباره وارد فاز جدیدی شد و این بازیکن محبوب هواداران که ابتدای فصل نیز قراردادی یک ساله به امضا رسانده بود و بعد از پایان لیگ با باشگاه مذاکرات را از سر گرفت، دوباره با مدیران باشگاه پای میز مذاکره نشست.


استقلالی ها ابتدا بعد از پایان لیگ با او مذاکره کردند و با شروع مذاکره برای استراماچونی، این مذاکرات به حاشیه رفت و حالا دوباره مدیران استقلال مذاکره با او را از سر گرفتند. نیمه شب یکشنبه بود که خبر عدم توافق وریا با استقلال به گوش رسید اما این بازیکن واکنش خاصی به این اتفاق نداشت تا باشگاه استقلال با انتشار مصاحبه ای، نسبت به این اتفاقات دست به افشاگری زده و مسائلی را مطرح کند که با بازخوردهای زیادی همراه بوده است.


معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره شرایط این بازیکن برای تمدید با استقلال گفته است: وریا درخواستی مبنی بر قرارداد سه ساله و دریافت حدودا نود میلیارد ریال برای سه فصل داشته است به اضافه پاداش. هیات مدیره محترم باشگاه استقلال در جلسات سال ٩٧ خود مصوب کرده‌اند با بازیکنان بالای سی سال قراردادی بیش از یک فصل منعقد نشود. از طرفی فاصله سقف بودجه مورد مصوب باشگاه با رقم درخواستی وریای عزیز، زیاد است. به وریا فرصت ۲۴ ساعته‌ای دادیم تا نظر خود را با توجه به شرایط باشگاه استقلال اعلام کند.


جمله پایانی خطیر در این گفت و گو نشان می دهد که در شرایط عادی شانس وریا برای تمدید خیلی زیاد نبوده و حالا با انتشار این مصاحبه و بازخوردهای آن که مطمئنا ناراحتی و خشم بازیکن را به همراه دارد، این شانس به کمترین میزان ممکن خواهد رسید. اتفاقی که شاید منتج به جدایی یکی از بهترین های استقلال در دو فصل گذشته شود.


استقلال البته به این بازیکن 24 ساعت برای اعلام پاسخ نهایی خود فرصت داده و باید دید صبح سه شنبه، سرنوشت وریا غفوری به چه شکل رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها